با وجود همکاران ساعی و توانمند، آماده اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان هستیم

دیدار مهدی جمالوندی مدیر شعب استان با مدیر عامل شرکت زنگان پرشین به منظور معارفه طرفین و تحکیم روابط در اجرای طرح اقدام ملی مسکن (بام) و نضهت ملی مسکن
پایگاه خبری بانک مسکن

مهدی جمالوندی در دیدار با مدیر شرکت زنگان پرشین گفت : با وجود همکاران مجرب، ساعی و توانمند با تمام توان آماده اجرای طرح اقدام ملی مسکن و طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان هستیم.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، مهدی جمالوندی مدیر شعب استان با مدیر عامل شرکت زنگان پرشین به منظور معارفه طرفین و تحکیم روابط در اجرای طرح اقدام ملی مسکن (بام) و نضهت ملی مسکن دیدار کرد.

مدیر شعب استان با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرحها، حمایت از دولت محترم و خدمت به آحاد جامعه می باشد، اظهار داشت : با وجود تجربه درخشانی که از طرح مسکن مهر کسب کردیم، در جهت انجام وظیفه انسان دوستانه و خدمت رسانی به همشهریان عزیز با تمام توان آماده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان هستیم.

وی در تکمیل این مبحث گفت : با توجه به توان و تجارب گذشته، علاوه بر پرداخت تسهیلات سهمیه تعیین شده برای این استان، در صورت تمایل و اعلام سهمیه از سوی سایر بانکها به این بانک، آمادگی خود را اعلام می داریم.

مهدی جمالوندی با اشاره بر افزایش تعاملات و مراودات فی مابین شرکت زنگان پرشین و بانک مسکن عنوان کرد : با عنایت به سابقه هر دو طرف در انجام رسالت حرفه ای خود هر چه میزان مشارکت و همیاری بانک و شرکت در پروژه ها بیشتر و روابط تنگاتنگ باشد، قطعیت در حصول نتیجه مطلوب افزون خواهد شد.

مدیر عامل شرکت زنگان پرشیا با تقدیر از مجموعه بانک مسکن در اجرای طرحهای دولت محترم به جهت خانه دار کردن اقشار مختلف مردم، اظهار داشت : عمده فعالیت شرکت در بخشهای راه و سدسازی می باشد ولی به جهت حمایت از دولت محترم و مردم شریف، وارد بخش مسکن شده است.

وی ضمن ارایه گزارش عملکرد شرکت زنگان پرشین در سطح استان، تصریح کرد : دلیل عمده ورود شرکت به بخش مسکن، وجود آحاد مردمی که خانه اولی و صاحب خانه نمی باشند است و امیدواریم در این حوزه بتوانیم مایه خیر و برکت برای این اقشار باشیم.

هشترودی با آرزوی موفقیت روزافزون برای مهدی جمالوندی درسمت جدید، خاطرنشان کرد : به محض تعیین زمین طرحها، در نظر داریم با همکاری و تجارب مدیران و کارکنان بانک مسکن در سرعت بخشی و پیشرفت پروژه ها اقدامات شایسته ای داشته باشیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000