درراستای گسترش همکاری ها و تعاملات برگزار شد

نشست مشترک مدیر بانک مسکن و شهردار اصفهان

درراستای گسترش سطح همکاریها و تعاملات نشست مشترکی فی ما بین مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان و شهردار اصفهان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی هیبنا، در این نشست که معاونان و مسوول روابط عمومی مدیریت نیز حضور داشتند، حسن نوروزی مدیر منطقه درخصوص جایگاه و توانمندی بانک گفت : بانک مسکن به عنوان یک بانک دولتی همواره در اجرای سیاست های کلان اقتصادی در زمینه ساخت وساز و رونق بخش ساختمان همواره نقش مهمی را ایفا نموده است.

وی با اشاره به اهمیت صنعت ساخت و ساز بعنوان موتور محرک اقتصادی افزود: مدیریت بانک مسکن استان اصفهان تا کنون در اجرای پروژه های بزرگ و پرداخت تسهیلات مسکن مهر،شهرهای زیر 25هزار نفر، بافتهای فرسوده و روستایی سهم بزرگ و بسزایی را در استان داشته و درشرایط فعلی با توجه به پروژه نهضت ملی مسکن، انتظار می رود تا بخش های مختلف شهرداری به ویژه بخش مالی و اقتصادی ، تعاملات و همکاری های بیش از پیش را با بانک مسکن صورت دهند.
مدیراصفهان در ادامه بیان داشت : بانک مسکن بعنوان یک بانک توسعه ای و تخصصی دولتی،همیشه یار و یاور دولت و اقشارآسیب پذیر ، بسیار فعال و موثر عمل کرده است و امروز نیز در زمینه ساخت و بهسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و مشارکت در ساخت پروژه های انبوه در بخش مسکن نقش موثری دارد و از این رو مقتضی است نهادهای مرتبط جهت هدفمند شدن این برنامه ها همکاریهای سازنده ای بعمل آورند.

نوروزی در پایان صحبتهای خود با بیان این که بانک مسکن همه امکانات و ابزارهای لازم از جمله خدمات انحصاری اعتباری،صرافی، بیمه، گروه مالی، کارگزاری و ... را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در اختیار دارد، خواهان تعامل بیشتر شهرداری اصفهان با بانک مسکن شد.

دکتر قاسم زاده شهردار اصفهان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک مسکن در این استان گفت: بنا داریم با مشارکت و همگرایی، مدیریت شهری را پیش ببریم و بعنوان یک پشتیبان،حامی،تسهیل گر و سیاستگذار شرایط امنی را برای سرمایه گذاری مهیا کنیم.

قاسم زاد ه تصریح کرد: توسعه بیش از پیش شهر اصفهان در راستای تحقق شعار "شهرزندگی"در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های بانک مسکن برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000