اهدای کمک های بانک مسکن به آسیب دیدگان زلزله استان هرمزگان

مدیر شعب استان هرمزگان و تنی چند از کارکنان مدیریت، از مناطق زلزله زده در استان هرمزگان بازدید و با آسیب دیدگان زلزله گفت و گو کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، علی کمالی مدیر شعب استان هرمزگان با همراهی کارکنان برخی دوایر مدیریت از مناطق زلزله زده در گیشان غربی، روستاهای آب شیرین، رودشور، رضوان و سرزه استان هرمزگان بازدید کردند.

دراین بازدید که نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان هرمزگان نیز در آن حضور داشت، آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده مورد بررسی قرار گرفت؛ همچنین مدیر شعب استان بصورت چهره به چهره با ساکنین روستاهای مذکور گفت و گو و درخواست های آنان را یادداشت و مورد بررسی قرارداد.

کمالی در جریان این بازدید گفت: در کشور ما پس از بروز حوادث طبیعی، آحاد مختلف مردم و مسوولان هم صدا برای یاری رسانی به آسیب دیدگان همگام می شوند. یکی از این نهادها که می تواند نقش مهمی در بازسازی مناطق زلزله زده ایفا کند، بانک مسکن است.

وی افزود: عمل به مسئولیت های اجتماعی، یکی از مهمترین اموری است که در بانک مسکن مورد اهمیت قرار داشته و همواره صورت می گیرد. کارکنان این بانک هیچ گاه خود را جدا از مردم نمی دانند.

کمالی در ادامه خاطر نشان کرد: وظیفه اصلی بانک مسکن این است که با پرداخت تسهیلات به مردم کمک کند تا همه مردم بتوانند صاحب خانه شوند و یا خانه های خود را مرمت کنند و در این زلزله نیز با پرداخت تسهیلاتی که در اختیار مردم قرار می دهیم کمک می کنیم که بازسازی منازل با سرعت انجام شود.

مدیر شعب استان تصریح کرد: آنچه در مناطق زلزله زده شاهد هستیم ،پیشرفت در روند بازسازی منازل آسیب دیده است و امیدواریم کار ساخت منازل آسیب دیده تا پایان سال به اتمام رسیده و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی همچنین به اهدای اقلامی از سوی بانک مسکن به افراد آسیب دیده در این زلزله اشاره و عنوان کرد: از سوی بانک مسکن 500 تخته پتو و 230 میلیون ریال کمکهای نقدی به اهالی روستاهای گیشان غربی، روستاهای آب شیرین ، رودشور، گهره، قطب آبادو سرزه و رضوان اهدا شده است.

گفتنی است، بررسی آخرین وضعیت زلزله زدگان، پیگیری و نظارت بر روند بازسازی منازل مسکونی، تهیه اقلام ضروری در فصل سرما و پیگیری تسهیلات بانکی به متقاضیان از مهترین برنامه‌های این بازدیدها بود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000