توافق‌نامه تکمیل مدرسه روستای استرود زنجان با بانک مسکن منعقد شد

بانک مسکن با انعقاد توافق‌نامه‌ای در ساخت و تکمیل مدرسه ۶ کلاسه روستای استرود منطقه بزینه‌رود از توابع شهرستان قیدار -استان زنجان مشارکت می‌کند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، مهدی جمالوندی مدیر شعب استان با حضور مهدی خان بابائی معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان زنجان، توافق‌نامه تکمیل مدرسه ۶ کلاسه روستای استرود منطقه بزینه رود را امضاء کرد.

مهدی جمالوندی با امضای این توافق‌نامه گفت‌: بانک مسکن در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود با شرکت در امر خیر مدرسه‌سازی، توافق‌نامه تکمیل این مدرسه را منعقد می‌کند.

مدیر شعب استان با بیان اینکه مشارکت در امور خیر آموزش علاوه بر اجر معنوی و اخروی در تضمین سرنوشت کشور موثر خواهد بود، تصریح کرد: با قلب مهربان در تغییر سرنوشت کودکانی سهیم باشیم که قطعاً تغییرات آینده به دستان آنان رقم خواهد خورد.

وی با تاکید بر علم آموزی و امر آموزش و همچنین تقدیر ویژه از مجموعه فرهنگیان عزیز که به امر آموزش مبادرت می‌ورزند، افزود: فراهم کردن مکان مناسب، برازنده و لایق برای دانش آموزان از مهمترین امور با اهمیت و یک وظیفه انسان دوستانه بوده که شایسته است در این جهت قدم‌های مثبتی برداریم تا دانش آموزان عزیز با خیال آسوده و آرامش خاطر به تحصیل بپردازند.

مهدی جمالوندی در این رابطه اظهار داشت: خوشبختانه بانک مسکن به سهم خود تاکنون در این جهت اقداماتی خوبی را انجام داده و در اکثر مناطق محروم با مشارکت در ساخت مدارس و نامگذاری آن با عنوان شهدای بانک مسکن، ایفای وظیفه کرده است.

مدرسه ۶ کلاسه روستای استرود با زیربنای ۴۷۳ مترمربع در حال احداث است که برای تکمیل این پروژه حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده که مقرر شده از این میزان، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال توسط بانک مسکن و مابقی آن توسط اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان تامین اعتبار شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000