مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها در مدیریت شعب استان زنجان برگزار شد

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در محل ساختمان مدیریت شعب استان زنجان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت تاریخی و تاریخ‌ساز سردار بزرگ و پرافتخار انقلاب اسلامی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان‌شان در مدیریت شعب استان زنجان برگزار شد.

این مراسم با حضور مهدی جمالوندی مدیر شعب استان، معاونین مدیر شعب استان، مسئول حراست استان، سرهنگ اکبری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید مطهری سپاه ناحیه زنجان و جمعی از کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام این مدیریت برگزار شد.

این مراسم در روز دوشنبه 13 دی‌ماه مصادف با سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل ساختمان مدیریت شعب استان زنجان برگزار شد.

همچنین بمناسبت سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام شامخ حضرت صدیقه طاهره مراسم مذکور به همان کیفیت در روز چهارشنبه 15 دیماه نیز ادامه داشت.

مهدی جمالوندی در این رابطه اظهار داشت: چیزی که ما امروز به آن نیاز داریم ولایت‌مداری و در تعبیر صحیح‌تر ولایت‌باوری است و این از درون انسان سرچشمه می‌گیرد که مصداق این ولایت‌باوری را از وجود حضرت صدیقه طاهره (سلام‌الله‌علیها) دریافت کند.

مدیر شعب استان همچنین افزود: پرداختن به ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی در یک جلسه امکان‌پذیر نیست و یکی از کسانی که می‌شود نام او را به عنوان یک اسطوره در کنار اسطوره‌های بزرگ ملت ایران قرار داد شهید قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد : اگر بخواهیم همه حیات حاج قاسم و عصاره عمر ایشان را در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم او در ولایت‌باوری نهایت تلاش را انجام داد تا بتواند بندگی و عبودیت خود را اثبات کند و در این راه نیز موفق بود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000