تجلیل از مدیر شعب استان یزد توسط استاندار و فرمانده سپاه الغدیر

فرمانده سپاه الغدیر و دبیرکل کنگره 4 هزار شهید استان یزد از مدیر شعب استان به جهت همکاری در طرح «وامدار شهید» تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، سرهنگ نوری‌زاده جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها و کارگروه نقدینگی استان که با حضور استاندار و مدیران بانک‌های استان برگزار شد از طرف سرتیپ دوم پاسدار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر و دبیرکل کنگره 4 هزار شهید استان یزد، از مدیر شعب بانک مسکن استان به جهت همکاری در طرح «وامدار شهدا» تجلیل کرد.

استاندار یزد نیز ضمن تقدیر از عملکرد بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی در تامین مالی مسکن خانوارهای ایرانی، گفت: بانک مسکن اهمیت بسیاری در اقتصاد و رونق بخش مسکن در استان دارد.

مهران فاطمی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن برای دولت سیزدهم در اولویت است و از اهمیت ویژه و بسیار بالایی برخوردار است، گفت: موضوع مسکن برای استان یزد نیز مهم و جدی تلقی می‌شود، لذا کلیه مراحل مختلف پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن می‌بایست طبق برنامه زمان بندی شده و به طور هدفمند انجام شود تا موانع و مشکلات در هر یک از مراحل اجرای پروژه، شناسایی و حل شود.

مدیر شعب استان در این نشست بانک مسکن را بانک توسعه‌ای تخصصی در حوزه مسکن خواند که با توانمندسازی مالی فاقدین مسکن و تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای دولت در حوزه مسکن، توسعه شهری و بازآفرینی شهری می‌تواند در اجرای اهداف کلان دولت در توسعه کمی و کیفی بخش مسکن و رونق آن نقش موثری را ایفا کند.

محمد غفوریان افزود: ماموریت این بانک تسهیل فرآیند تامین مالی حوزه مسکن و توسعه شهری و اعطای تسهیلات جهت تامین مسکن کلیه خانوارهای فاقد مسکن و ارایه خدمات مالی، بانکی و مشاوره‌ای به فعالان و سازندگان واحدهای مسکونی منطبق با الگوی مصرف برای اقشار میان درآمد و کم درآمد با تاکید بر احیای بافت‌های فرسوده و شهرهای میان جمعیتی می‌باشد.

مدیرشعب استان در پایان اظهار داشت: بانک مسکن در راستای تحقق رسالت خویش که پرداخت تسهیلات در بخش خرید و ساخت مسکن می‌باشد نیازمند جذب منابع جدید و کلان از منابع استان است. با توجه به اینکه میزان مصارف استان نزدیک به دو برابر منابع موجود می‌باشد، ضرورت حمایت‌های هدفمند از این بانک در جهت رسالت تامین مسکن مناسب هم استانی‌های عزیز در کنار توسعه و اشتغال، بیش از پیش احساس می‌شود.

در جریان این نشست گزارشی از پیشرفت هر کدام از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن ارائه شد و استاندار یزد با بررسی علت عدم پیشرفت برخی پروژه‌ها، دستور تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن را صادر کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000