در نشست با خبرنگاران مطرح شد؛

آمادگی بانک مسکن برای ارائه بیش از یک هزار فقره تسهیلات در استان لرستان

داریوش عالی پور با بیان اینکه یک هزار و ۲۱۵ فقره تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در استان آماده انعقاد قرارداد و پرداخت است، اظهار کرد: مبلغ تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کمتر از یک میلیون نفر ۳۵۰ میلیون تومان است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، داریوش عالی پور مدیر شعب استان لرستان در نشست خبری که با خبرنگاران به مناسبت سالروز تاسیس بانک مسکن برگزار شد، گفت: یک هزار و 215 فقره تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در استان آماده انعقاد قرارداد و پرداخت است. مبلغ تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کمتر از یک میلیون نفر 350 میلیون تومان با نرخ سود 18 درصد و بازپرداخت 20 ساله است.

مدیر شعب بانک مسکن لرستان در خصوص برطرف کردن مشکلات تامین زمین در این استان اظهار داشت: طرح 264 واحدی خرم‌آباد در حال تشکیل پرونده بوده، همچنین پروژه 240 واحدی شهرستان بروجرد نیز با 15 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله انعقاد قرارداد است.

عالی پور افزود: در طرح نهضت ملی مسکن، تسهیلات با حداقل 10 درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت خواهد شد و اقدامات لازم در راستای اهداف دولت سیزدهم مبنی بر تحویل 4 میلیون مسکن در 4 سال صورت خواهد گرفت.

مدیر شعب لرستان در ادامه گفت: بانک مسکن به مناسبت هشتاد و سومین سالروز تاسیس بانک سه طرح جهت رفاه حال مشتریان و استفاده عموم مردم ارائه کرده است. بانک مسکن در "طرح 83" پرداخت تسهیلات خرید و تعمیر مسکن از محل اوراق را با 50 درصد تخفیف در خرید اوراق تا پایان بهمن ماه سال جاری ارائه می‌کند، به این صورت که متقاضیان دریافت این تسهیلات فقط باید نسبت به تامین و خرید 50 درصد مبلغ کل تسهیلات از محل اوراق اقدام کنند و مابقی تسهیلات از محل منابع بدون سپرده بانک تامین خواهد شد.

وی در ادامه به تسهیلات سپرده سرمایه‌گذاری در این بانک اشاره کرد و افزود: بانک مسکن طرح‌ سپرده سرمایه‌گذاری 6 ماهه ممتاز در قالب "طرح یلدا" را با نرخ 15 درصد و سپرده پنجاه میلیون تومان برای افراد حقیقی و 500 میلیون تومانی برای افراد حقوقی را به متقاضیان ارایه می‌کند.

عالی پور با بیان اینکه در طرح تسهیلاتی "مانا" امکان کمک به تامین مسکن متقاضیان فراهم شده است، خاطر نشان کرد :متقاضیان در این طرح می‌توانند با حداقل 10 میلیون تومان سپرده‌گذاری تا چهار برابر مبلغ سپرده خود را در مدت زمان کوتاه با نرخ 17 درصد و بازپرداخت پنج ساله و تا سقف 150 میلیون تومان دریافت کنند.

مدیر شعب بانک مسکن لرستان تصریح کرد: بانک مسکن تسهیلاتی برای 62 هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر در قالب طرح مسکن مهر در استان پرداخت کرده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000