انعقاد اولین قراداد پروژه نهضت ملی مسکن در استان زنجان

مدیر شعب استان زنجان گفت: در اجرای اهداف دولت سیزدهم، اولین قرارداد از پروژه های نهضت ملی مسکن در کشور در استان زنجان منعقد شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی جمالوندی مدیریت شعب استان زنجان با بیان این مطلب ابراز داشت : از آغاز طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن خوشبختانه با یاری حق تعالی و تلاش‌های صورت گرفته، اقدامات شایسته‌ای در جهت تسریع انعقاد قرادادها و ساخت و ساز پروژه ها در استان اتفاق افتاده است.

مدیر شعب استان با عرض تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در کشور، این مدیریت با برنامه‌ریزی مناسب، انجام مذاکرات مستمر و تعاملات فی مابین با اداراه کل راه و شهرسازی و پیمانکاران ذیربط تلاش کرد تا در جهت پیشبرد اهداف تعالی بانک اقدامات شایسته‌ای انجام دهد.

مهدی جمالوندی اظهار داشت : در اجرای سیاست دولت، پروژه های 744 واحدی برکت و 512 واحدی تدبیر عمران زنجان با مبلغ 4 میلیارد 390 هزار ریال به عنوان اولین قرارداد پروژه نهضت ملی مسکن در استان زنجان منقعد شد.

وی با اشاره به همکاری، تعامل و برنامه‌ریزی بسیار عالی با ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان زنجان، خاطرنشان کرد: تاکنون مجموعاً 2 هزار 410 واحد مسکونی از محل طرح اقدام ملی مسکن نیز در استان زنجان عقد قرارداد شده است که در شرف افزایش سقف تسهیلات از محل نهضت ملی مسکن تا 350 میلیون تومان است و این مدیریت با تلاش بی‌وقفه و برنامه‌ریزی منظم در صدد است نسبت به عقد قرارداد سایر پروژه‌های معرفی شده در اسرع وقت اقدام کند.

مدیر شعب استان با تاکید بر تلاش مضاعف همکاران این مدیریت در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مردم به ویژه اقشار کم درآمد، ابراز داشت: این مدیریت با بازدید مستمر از پروژه‌ها و برگزاری جلسات منظم کمیته‌های آسیب شناسی با حضور تمامی اعضا و سازندگان آن‌ها به صورت پروژه به پروژه نسبت به پیگیری مصوبات و ارائه راهکارهای لازم برای رفع موانع اقدام می‌کند.

وی با بیان اهمیت اعتماد همشهریان عزیز زنجانی درحصول موفقیت اجرای طرح‌های تکلیفی، خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه عملیات اجرا و پشتیبانی این طرح با حمایت ویژه‌ای انجام می‌شود لذا این مدیریت در نظر دارد در جهت انجام وظیفه انسان دوستانه و خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز با تمام توان طرح نهضت ملی مسکن را در سطح استان در کمترین زمان ممکن به انجام برساند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000