در سفر به همدان صورت گرفت؛

تقدیر رئیس بنیاد مسکن از عملکرد بانک مسکن

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به همدان سفر کرده بود در نشستی با حضور مدیران بنیادمسکن و بانک مسکن استان همدان از عملکرد مجموعه بانک مسکن تقدیر و تشکر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، اکبر نیکزاد با اشاره به رسالت مهم بنیاد مسکن در راستای خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه بیان داشت: همواره در جلساتی که با مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان داشته‌ایم، وی از همراهی مدیران و کارکنان بانک مسکن استان همدان تشکر کرده و همواره از شما و همکارانتان به نیکی یاد می‌کند که من نیز به سهم خود قدردان زحمات شما هستم.

وی همچنین با تقدیر از تعامل سازنده مدیر عامل بانک مسکن با بنیاد مسکن بیان داشت: دکتر شایان ارتباط تنگاتنگی با بنیاد مسکن دارد و معتقدم همراهی این دو مجموعه می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها کارساز باشد و امیدواریم بتوانیم دست در دست هم در راستای ایجاد رفاه عمومی آحاد جامعه به وی‍ژه اقشار محروم جامعه، گام‌های بلندی برداریم.

مجید امیری نیز طی سخنانی با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست گفت: ما بانک و بنیاد را اعضای یک خانواده می‌دانیم و تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم در کنار بنیاد مسکن و سایر سازمان‌های مرتبط، سطح رفاه اجتماعی شهروندان خصوصا اهالی روستاها را ارتقاء دهیم و پرداخت 400 هزار فقره تسهیلات به منظور بهسازی و نوسازی واحدهای روستایی؛ گواه این مهم است.

حسن ظفری مدیر کل سابق بنیاد مسکن استان همدان نیز با تشکر از امیری و مجموعه بانک مسکن استان همدان بواسطه همکاری و همراهی با بنیاد گفت: خانواده بزرگ بانک مسکن نقش موثری در اجرا و به ثمر نشستن پروژه‌های مسکونی بنیاد خصوصا در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت داشته و دارد و امیدواریم این تعامل در دوره تصدی‌گری مدیر کل جدید بنیاد بیش از پیش ادامه یابد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000