در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد تاکید شد؛

همسویی رسالت بنیاد مسکن و بانک مسکن

غفوریان با اشاره به همسو بودن رسالت و هدف بانک مسکن و بنیاد مسکن که خانه‌دار کردن اقشار متوسط و ضعیف جامعه با رعایت اصول کیفی ساختمان است، تعامل با بنیاد مسکن را در اولویت و با اهمیت برشمرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان و معاونان وی در حوزه‌های مسکن شهری و پشتیبانی، و مدیرشعب استان برگزار شد، راهکارهای افزایش تعامل و همچنین شیوه نامه اجرایی تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن بررسی شد.

طی این جلسه مدیرشعب استان یزد انتصاب علیرضا نادریان‌زاده را به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، به وی تبریک گفت و افزود: با توجه به سابقه و تعامل بانک مسکن و بنیاد در خصوص پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر و تسهیلات بازسازی و نوسازی روستایی، امیدوارم در خصوص طرح نهضت ملی مسکن نیز شاهد تداوم همکاری و تعاملات در جهت تسریع در پرداخت تسهیلات به متقاضیان باشیم.

محمد غفوریان پیشتازی استان یزد در اختتام طرح مسکن مهر را نتیجه تعامل سازنده بانک با دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نام برد و اظهار داشت: حضور بنیاد در بازسازی واحدهای آسیب دیده از حوادث طبیعی، بسیار ارزشمند و نقش بنیاد در آبادانی روستاها غیرقابل انکار است.

غفوریان با اشاره به همسو بودن رسالت و هدف بانک مسکن و بنیاد مسکن که خانه‌دار کردن اقشار متوسط و ضعیف جامعه با رعایت اصول کیفی ساختمان است، تعامل با بنیاد مسکن را در اولویت و با اهمیت برشمرد.

مدیرشعب استان در تشریح شیوه نامه اجرائی تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، سقف تسهیلات قابل پرداخت در مرکز استان را 350 میلیون تومان، در سایر شهرهای استان 300 میلیون تومان و در مناطق روستایی را 250 میلیون تومان و با بازپرداخت 20 ساله عنوان کرد.

غفوریان در این نشست که پیرو تاکیدات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تجمیع منابع دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت و همچنین نهادهای مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن در بانک مسکن برگزار شد، با معرفی طرح‌های جدید بانک، استفاده از طرح مانای حقوقی و همچنین یلدا را فرصت مناسبی جهت بهره‌مندی بنیاد و کارکنان آن از خدمات سپرده‌ای و تسهیلاتی عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل بانک مسکن و بنیاد در پرداخت تسهیلات به متقاضیان تسهیلات طرح مسکن مهر ، اقدام ملی و همچنین طرح نهضت ملی مسکن، گفت: ساخت 4 هزار واحد مسکونی روستایی در قالب مسکن مهر اقدام بزرگ و درخور توجه‌ای بود که با مشارکت و همراهی بانک مسکن انجام شد.

علیرضا نادریان‌زاده ابراز امیدواری کرد با توجه به پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن که در دستور کار دولت قرار دارد رابطه و تعامل بانک مسکن و بنیاد استمرار و افزایش یابد.

وی در ادامه گفت: اکنون با استفاده از تجربیات به دست آمده در گذشته، رفع نواقص و تداوم همکاری‌ها می توان گام‌های بزرگی در جهت خانه‌دار کردن اقشار متوسط جامعه با استفاده از تسهیلات جدید و متنوع بانک مسکن برداشت.

نادریان زاده بانک مسکن را امانت‌دار و متعهد در برابر تعهدات خود دانست و از اینکه بانک مسکن توانسته است به عنوان تنها بانک تخصصی در بخش مسکن با نگاه منفعت اجتماعی در برآوردن نیاز اقشار کم و میان درآمد جامعه به مسکن نقش آفرینی کند اظهار خرسندی کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000