دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان درباره بانک مسکن

مدیر کل راه و شهرسازی همدان در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی که به میزبانی بانک مسکن برگزار شد، بر تمرکز منابع و گردش مالی سازمان‌های عضو شورا در بانک مسکن تاکید کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در نشستی که با حضور سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های مرتبط با حوزه مسکن و راه برگزار شد، داریوش حسینی مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان ضمن تبریک سالروز تاسیس بانک مسکن و تقدیر و تشکر از میزبانی خوب مدیر شعب استان همدان، خطاب به اعضاء گفت: همانگونه که در جلسه قبلی نیز تاکید شد و بر اساس دستور مقام عالی وزرات، انتظار داریم سازمان‌های عضو شورا در راستای تقویت توان بانک مسکن خصوصا در بحث تامین مالی نهضت ملی مسکن، با قید فوریت تمامی منابع و گردش مالی سازمان و حساب کارکنان خود را نزد بانک مسکن متمرکز کنند.

وی همچنین از مدیران کل دستگاه‌ها خواست با نظر مساعد پیمانکاران طرف قرارداد و شرکت‌هایی که خواهان ضمانت‌نامه هستند را به سمت بانک مسکن سوق دهند.

وی با اشاره به الحاق 680 هکتار زمین به شهر همدان اظهار داشت: این اقدام موجب هموار شدن راه برای گرفتن شتاب بیشتر در نهضت ملی مسکن شده و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مرتبط در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی پروژه‌های بیشتری در شهر همدان و سایر شهرهای استان باشیم.

مجید امیری مدیر شعب استان همدان نیز با ابراز خشنودی از برگزاری این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد بانک مسکن پرداخت و گفت: بانک مسکن رتبه نخست پرداخت تسهیلات در استان را داراست و در طول سالیان متمادی تمام تلاش خود را برای اجرایی شدن طرح‌های مسکن در دولت‌های مختلف، خصوصا طرح مسکن مهر و اقدام ملی مسکن انجام داده و اکنون نیز آماده است تا در صورت معرفی پروژه‌های نهضت ملی و رفع موانع موجود، نسبت به عقد قرارداد و تامین مالی پروژه‌ها اقدام کند.

وی در ادامه به دستور وزیر راه و شهرسازی در نشست اخیرش با مدیر عامل بانک مسکن اشاره کرد و افزود: بانک مسکن برای اینکه بتواند تمام قد در اجرای نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند، نیازمند حمایت و مساعدت سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با بخش مسکن است؛ چراکه همواره در سنواتی که سیاست‌های اعتباری بانک انبساطی بوده، شاهد رشد در صدور پروانه‌های ساختمانی بوده‌ایم. از اینرو از تمامی همکارانم در شورای هماهنگی راه و شهرسازی درخواست می‌کنم ضمن تودیع منابع سازمان و کارکنان خود در بانک؛ ترتیبی اتخاذ کنند که پیمانکاران و شرکت‌های مرتبط نیز مراودات مالی خود را با بانک مسکن انجام داده و ضمانت نامه‌هایشان را هم از بانک مسکن دریافت کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000