مدیر شعب استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد:

تزریق ماهانه هزار میلیارد ریال به بازار مسکن همدان

امیری گفت: بانک مسکن تا پایان آذرماه قریب به ۱۰ هزار میلیارد ریال و به عبارتی ماهانه بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات با هدف ایجاد رونق در بخش عرضه و تقاضا به بخش مسکن استان تزریق کرده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ، مجید امیری مدیر شعب استان همدان با هدف تشریح طرح‌های جذاب تسهیلاتی و سپرده‌ای که به مناسبت سالروز تاسیس بانک به شبکه ابلاغ شده، در نشست خبری با اصحاب رسانه موسوم به «رسانه‌های متحد» شرکت کرد.

مجید امیری مدیر شعب استان همدان ضمن قدردانی از تلاش اهالی رسانه گفت: رسانه‌ها نقش بسزائی در پیشرفت و توسعه جوامع دارند؛ چراکه آن‌ها با اطلاع‌رسانی به روز و صحیح بستر استفاده آحاد جامعه از ظرفیت دستگا‌ه‌های اجرایی را فراهم می‌کنند.

وی در ادامه با ارایه آمار عملکرد مدیریت شعب استان همدان اظهار داشت: بانک مسکن تا پایان آذرماه قریب به 10 هزار میلیارد ریال و به عبارتی ماهانه بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات با هدف ایجاد رونق در بخش عرضه و تقاضا به استان تزریق کرده است و همانگونه که مستحضر هستید با توجه به مرتبط بودن قریب به 300 صنعت با مسکن و ساختمان، رونق اقتصادی کشور در گرو تحرک و پویایی بخش مسکن است.

مدیر شعب استان همدان افزود: همزمان با هشتاد و سومین سالروز تاسیس بانک مسکن طرح‌‎های متنوع تسهیلاتی و سپرده‌ای به شبکه ابلاغ شده که این طرح‌های بانک بدنبال توسعه کمی و کیفی مسکن و رونق بیش از پیش این بخش است.

امیری از طرح 83 که در آن متقاضیان می‌توانند 50 درصد تسهیلات درخواستی را از محل بدون سپرده دریافت کنند، به عنوان فرصتی طلایی یاد و ابراز امیدواری کرد با همکاری اصحاب رسانه، تعداد بیشتری از شهروندان از ظرفیت این طرح استفاده کنند.

وی همچنین به تشریح طرح مانا و یلدا پرداخت و گفت: بانک مسکن تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند طیف وسیعی از نیازهای متنوع مشتریان را با ارایه خدمات متناسب و مرتبط پاسخ دهد.

مدیر شعب استان با قدردانی از زحمات کارکنان تلاشگر استان و تشکر از سپرده‌گذاران بانک مسکن که اصلی‌ترین سرمایه بانک هستند، بیان کرد: همچنان اصلی‌ترین چالش بانک مسکن مطالبات معوق است، به همین دلیل بانک با ابلاغ طرح مهراندیش، امهال و تقسیط مجدد این فرصت را فراهم کرده تا مشتریان تسهیلاتی که به هر دلیلی تاکنون موفق به تسویه بدهی معوق خود نشده‌اند، از این فرصت استفاده کنند و با مراجعه به شعب از بخشودگی جرائم متناسب با مبلغ واریزی برخوردار شوند.

در پایان این نشست لوح تقدیری از سوی رسانه‌های متحد به مجید امیری مدیر شعب استان همدان، اهدا شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000