ثبت‌‎نام ۱۱۳ هزار متقاضی ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن استان البرز

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: بیش ۱۱۳هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در استان البرز ثبت نام کرده‌اند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، از ثبت نام بیش از۱۱۳ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: زمین اختصاص یافته این طرح که از شهرهای هم جوار شهر، شهرجدید هشتگرد و ۵ شهرک جدید مسکونی که در غرب و جنوب غرب استان در مجاورت نظرآباد و اشتهارد پیش‌بینی شده است، تامین خواهد شد .

خالقی در مورد تعداد واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده برای استان البرز گفت: صد هزار و پانصد واحد مسکونی برای استان البرز در نظر گرفته شده است که طی ۴ سال ساخته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در مورد پایش ثبت نام ها گفت: فعلا در حال ثبت نام و پایش اطلاعات هستیم و پایش نهایی پس از ۲۰ بهمن انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر مصوبات شهرک‌های جدید مسکونی را اخذ کنیم و همچنین با افزایش ظرفیت شهر جدید هشتگرد مشکلی در مورد تامین زمین طی ۴ سال نخواهیم داشت.

ثبت‌نام نهضت ملی مسکن یک ماه بعد ابلاغ قانون جهش تولید توسط رییس‌جمهور از ۲۸ مهرماه آغاز شد. نهضت ملی مسکن یکی از سیاست‌های کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که بر اساس این سیاست، احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در ۴ سال در برنامه دولت قرار گرفته است. متقاضیان با داشتن چهار شرط تاهل و سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000