مدیر شعب کردستان در نشست بانک‌های استان:

اجرای سیاست‌های پولی و مالی دولت، نیازمند همراهی و حمایت مدیران ارشد استان است

چهاردهمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های کردستان با حضور رئیس و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌ها، ناظر پولی بانک مرکزی و مدیران شبکه بانکی به میزبانی مدیریت شعب بانک مسکن استان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، امید راست بین مدیر شعب استان ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت با سعادت بانوی بی‌همتای خلقت و هدیه خداوند به رسول، حضرت فاطمه زهرا(س)، بر نقش پر رنگ بانوان در رونق اقتصاد و توسعه و آبادانی کشور تأکید کرد و گفت: بانوان استان نیز به تاسی از فرهنگ فاطمه زهرا (س) و سیره عملی حضور موثر خود را در عرصه‌های مختلف اجتماع تثبیت کرده‌اند.
راست بین از تداوم همکاری و هماهنگی تمامی بانک‌های استان در اطلاع رسانی عملکرد سال 1400 تقدیر کرد و یادآور شد: متاسفانه اطلاع رسانی مفید و اثرگذاری از سوی رسانه‌های دولتی و عمومی در خصوص عملکرد بانک‌ها به عموم مردم صورت نمی‌گیرد و لازم است کمیسیون تصمیمات لازم را در جهت انعکاس فعالیت‌های بانک‌ها به جامعه از طریق ابزارهای نوین تبلیغاتی اتخاذ کند.
مدیر شعب استان ضمن درخواست از کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بابت مشارکت در برنامه‌های مناسبتی و همچنین اطلاع رسانی، تصریح کرد: همکاران پرتلاش سیستم بانکی از هیچ تلاشی در خصوص رفع نیازهای مالی و بانکی مردم دریغ نکرده و عملکرد چشم گیر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و اشتغالزایی و همچنین تسهیلات تکلیفی اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر، گویای این مسئله است.
در ادامه این جلسه علی اشرف یوسفی قیاسی رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، ضمن تقدیر از میزبانی بانک مسکن در برگزاری چهاردهمین کمیسیون هماهنگی بانک‌ها،عنوان کرد: انتخاب آقای امید راست بین به سمت مدیر شعب استان را به فال نیک گرفته و با توجه به سوابق طولانی و کارنامه درخشان وی در خدمت‌گذاری به مردم استان در حوزه‌های مختلف کاری و بانکی، در آینده شاهد اقدامات خوب و ماندگار در حوزه مسکن و ساختمان و تامین مالی پروژه های استانی و ملی خواهیم بود.
یوسفی بر مشارکت همه بانک‌ها در برنامه‌های امسال دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب تأکید کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی در خصوص انعکاس عملکرد بانک‌ها در سال 1400 از جمله انتشار ویژه نامه عملکرد، تبلغیات محیطی از طرق بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری و همچنین تبلیغات از طریق بستر فضای مجازیو همچنین حضور در مزار شهداء و تکریم خانواده های همکاران فرزند شهید،در دستور کار قرار دارد که امیدواریم ضمن انجام اصلاحات لازم، فرآیند اجرایی و تقسیم وظایف انجام گیرد.
وی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم ساده انگاری در مبارزه با کرونا، اظهار کرد: مدیران شعب ضمن نظارت دقیق بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شعب، پیگیری‌های لازم را در خصوص واکسیناکسیون مرحله سوم همکاران انجام دهند.
همچنین در ادامه این نشست سردار مرادی ناظر پولی استان رعایت مواردی چون پرستاری مناسب دستگاه‌های خودپرداز و پولرسانی به موقع، نصب شماره تماس همکار پشتیبان روی دستگاه خودپرداز و همچنین نظارت بر توزیع اسکناس های نو در ایام پایانی سال را خواستار شد.
درادامه این نشست مدیران شبکه بانکی استان مسائل و مشکلات پولی و بانکی و حوزه وصول مطالبات را برای بحث وتبادل نظر اعضای کمیسیون مطرح کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000