مدیر همدان در نشست با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها:

بانک مسکن آمادگی تامین مالی مگا پروژه‌ها را دارد

مدیر شعب استان همدان با هدف بررسی راه‌های همکاری با سازمان همیاری شهرداری‌ها، با مدیر عامل آن سازمان دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مجید امیری مدیر شعب استان همدان، با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه بانک مسکن و تجربیات موفق بانک در سایر استان‌ها گفت: استان همدان ظرفیت لازم را برای تعریف مگا پروژه‌ها داراست و در صورت وجود چنین پروژه‌هایی بانک مسکن می‌تواند به سه روش از اجرای آن حمایت مالی کند.

وی افزود: اولین شیوه، استفاده از ظرفیت بازار سرمایه و گروه‌های مالی است و روش دوم تامین مالی از طریق پرداخت تسهیلات است و در صورتی که سهم بانک از پروژه‌ها قابل تفکیک باشد، بانک مسکن می‌تواند بصورت مشارکتی در پروژه‌ها با سازمان همیاری‌ها همکاری کند.

امیری همچنین پیش شرط بانک مسکن برای حمایت مالی را تمرکز منابع و مراودات شرکاء و مجریان پروژه‌ها بخصوص سازمان همیاری‌ها در بانک عنوان کرد و از مدیر عامل سازمان خواست برای فتح باب همکاری بین دو سازمان، ضمانت‌نامه همیاری‌ها را از بانک مسکن دریافت کنند.

مدیر شعب استان در پایان سخنان خود خطاب به مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان همدان گفت: بانک و سازمان همیاری‌ها فصول مشترک فراوانی دارند که می‌توانند با تمرکز بر آن اقدامات خوبی را رقم بزنند که نتیجه آن توسعه ساخت و ساز در شهر، ارتقاء مبلمان شهری و... است که فارغ از تامین منافع هر دو سازمان، نتایج ماندگار و بسیار خوبی را برای شهروندان به ارمغان خواهد آورد.

صالح جهانگرد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان همدان هم با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست گفت: با توجه به اینکه شخصا از خدمات بانک مسکن به عنوان مشتری استفاده کرده‌ام، شناخت خوبی از این مجموعه دارم و با نظر مساعدی که امروز در مجموعه مدیریتی بانک مسکن وجود دارد ،معتقدم روند همکاری‌های فی ما بین، بیش از پیش قوت خواهد گرفت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000