تقدیر معاون اجرایی رییس‌جمهور از مدیر شعب استان البرز

معاون اجرایی رییس جمهور و ریاست عالی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اهدا لوح تقدیری به مدیر شعب بانک مسکن استان البرز از وی تقدیر به عمل آورد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن - هیبنا، در مراسم آیین افتتاح پروژه 454 واحد مسکونی و آغاز عملیات اجرای 400 واحد مسکونی آسمان استان البرز که با حضور سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور و اکبر نیکزاد ریاست عالی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مجتبی عبدالهی استاندار البرز در محل پروژه گرمدره برگزار شد از مدیر شعب استان، مهدی بلوچی با اهدای لوح، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این مراسم که به میزبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، ریاست عالی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه حساب 100 حضرت امام (ره) به عنوان یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی برای مردم ایران اختصاص یافته است گفت: امروز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همراهی سایر دستگاه های اجرایی در حال ارایه خدمات ارزنده به مردم است.

وی افزود: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد تأسیس بنیاد مسکن مایه شور و شعف و ایجاد انگیزه برای خدمات بیشتر به مردم شده است.

در ادامه این مراسم، معاون رییس جمهور بیان کرد: دولت سیزدهم در دهه پیشرفت و عدالت، توفیق خدمت یافته و بر آن است تا آرمان های امام (ره) انقلاب و منویات معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد و در مقام عمل و اجرا، عملیاتی کند.

معاون رییس جمهور گفت: دولت در برنامه خود ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی برای مردم را طراحی و پیش بینی کرده است.

وی تأکید کرد: بنیاد مسکن و دولت و تمامی دستگاه های متولی مسکن ایستاده اند تا موضوع ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال عملیاتی شود.

مرتضوی با بیان اینکه طی هفته های گذشته جلساتی در خصوص مصوبات سفر رییس جمهور به البرز برگزار شده است افزود: به دلیل شیوع دوباره کرونا سفرهای استانی هیأت دولت به تأخیر افتاد اما رییس جمهور در آینده نزدیک به استان البرز سفر خواهد داشت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000