مدیر شعب استان یزد اعلام کرد:

آمادگی بانک مسکن برای ارایه انواع خدمات به دستگاه‌های مختلف

مدیر شعب استان در دیدار با مدیرکل راه آهن استان یزد حمل و نقل ریلی را نبض توسعه اقتصادی و یکی از زیرساخت‌های حیاتی در توسعه پایدار خواند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمد غفوریان همکاری با اداره کل راه آهن و ارایه خدمات به کارکنان آن و سایر دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی را از اهداف و برنامه‌های این بانک برشمرد.

غفوریان در این نشست به سفر رییس جمهور به یزد و حضور وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی که به میزبانی بانک مسکن استان برگزار شد، اشاره کرد و افزود: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت به همکاری و انتقال منابع دستگاه‌ها و ادارات زیرمجموعه وزارتخانه به بانک مسکن، بانک آمادگی ارایه انواع خدمات به دستگاه‌های زیرمجموعه و کارکنان آن‌ها را دارد.

وی با تشریح انواع تسهیلات قابل پرداخت به پرسنل ادارات خصوصا تامین مالی شرکت تعاونی مسکن کارکنان آن‌ها، همکاری با بانک مسکن را موجب انتفاع و ثمرات ارزنده‌ای برای آنان دانست.

مدیرشعب استان افزود: بانک مسکن با توجه به سابقه و تجربه مشارکت در طرح‌های بزرگ و زیرساختی کشور مانند طرح‌های بزرگ ساختمان‌سازی، مشارکت در احداث آزادراه‌ها و غیره، آمادگی همکاری با دستگاه‌های استانی جهت تعریف پروژه های بزرگ عمرانی و ساختمانی کشور را نیز دارد.

مدیرکل راه آهن استان یزد ضمن استقبال از همکاری و تعامل با بانک مسکن، حمایت بانک مسکن و اعطای تسهیلات به خانه‌های آسیب دیده از بلایای طبیعی و بازسازی روستایی را از اقدامات ستودنی بانک برشمرد و اشتغال در بانک مسکن را توفیق الهی دانست.

رحمت رحمت‌نژاد افزود: در صورت انتقال منابع و حساب حقوق کارکنان پس از اخذ مجوز از ادارات مرکزی تهران به بانک مسکن فرصت مناسبی جهت ارایه خدمات و محصولات برای مجموعه 2 هزار نفری کارکنان راه آهن برای بانک فراهم خواهد شد.

وی همسویی و همکاری دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت با بانک مسکن را موجب تقویت بنیه مالی و افزایش توان تسهیلات دهی این بانک برای پیشبرد طرح‌های حمایتی مسکن دولتی خواند و گفت: اداره کل راه آهن استان نیز آمادگی هرنوع همکاری با بانک را دارد.

از دیگر موارد مطرح شده در این نشست استفاده از ظرفیت‌ها و فضاهای تبلیغاتی شرکت راه آهن جهت معرفی خدمات بانک بود که با موافقت مدیرکل اداره راه آهن یکی از فضاهای تبلیغات محیطی در اختیار بانک قرار گرفت.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000