مدیر شعب استان همدان تاکید کرد:

تاکید بر تزریق منابع مسدود شده بانک به چرخه تولید مسکن

تعیین تکلیف بیش از دو هزار واحد باقیمانده از مسکن مهر استان همدان، نیازمند تشکیل کارگروه مشترک و تخصصی بانک، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن است و عزم راسخ سازمان‌های مرتبط و مدیران ارشد استانی را می‌طلبد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با توجه به انتصاب جدید مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان و به منظور افزایش سطح تعاملات، نشستی با حضور مدیران و معاونین دو سازمان برگزار شد.

مجید امیری مدیر شعب استان همدان با تبریک انتصاب عزیزاله یوسفی در سمت جدید و آرزوی موفقیت برای وی، به زمینه‌های کاری مشترک بین دو سازمان اشاره کرد و گفت: امیدوارم با آغاز به کار تیم جدید مدیریتی در آینده‌ای نزدیک شاهد حرکت پرشتاب در نهضت ملی مسکن استان باشیم و حاصل همکاری تنگاتنگ دو سازمان، منتج به خانه‌دار شدن تعداد بیشتری از هم استانی‌ها شود.

امیری در ادامه با اشاره به منابع مسدود شده بانک در پروژه‌های تعطیل مسکن مهر گفت: تعیین تکلیف بیش از دو هزار واحد باقیمانده از مسکن مهر استان همدان، نیازمند تشکیل کارگروه مشترک و تخصصی بانک، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن است و عزم راسخ سازمان‌های مرتبط و مدیران ارشد استانی را می‌طلبد و معتقدم با تدبیر و ورود جنابعالی به این موضوع؛ می‌توان با خرد کردن پروژه‌ها، مرحله به مرحله پیش رفت و منابع مسدود شده بانک را آزاد و مجددا به چرخه تولید مسکن بازگرداند.

مدیر شعب همچنین دستور مقام عالی وزارت در خصوص تمرکز منابع سازمان‌های مرتبط با بخش مسکن در بانک را یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به منافع مشترک دو سازمان، انتظار داریم، شاهد اجرایی شدن هر چه سریع‌تر دستور وزیر راه و شهرسازی باشیم. ضمن اینکه معاونین راه و شهرسازی نیز می‌توانند با هدایت پیمانکاران به بانک مسکن برای دریافت ضمانت‌نامه و تمزکر کل منابع و گردش مالی راه و شهرسازی، نقش بسزایی را در حمایت از بانک مسکن ایفا کنند.

عزیزاله یوسفی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان هم با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست از زحمات مجموعه بانک مسکن قدردانی کرد و گفت: تلاش‌های بانک مسکن در تامین سرپناه برای آحاد جامعه ستودنی است و از آنجایی که راه و شهرسازی و بانک اعضا یک خانواده هستند، از همکارانم می‌خواهم ضمن مساعدت با بانک در زمینه تمرکز منابع نزد بانک مسکن، اهتمام ویژه‌ای برای هدایت پیمانکاران و برقراری مراودات مالی با بانک و اخذ ضمانت‌نامه از آن، در دستور کار قرار دهند.

یوسفی همچنین تعیین تکلیف پروژه‌های تعطیل را نیازمند پیگیری جدی و مستمر استان و حمایت وزرات خانه دانست و تاکید کرد: بروزسانی شیوه نامه برخورد با این گونه موارد، ضروری به نظر می‌رسد و باید به گونه‌ای تغییر نماید تا منافع تمامی طرف‌های درگیر در تفاهم نامه حفظ و در اسرع وقت گام‌های عملیاتی برای تکمیل و تحویل واحدها به شهروندان مشمول برداشته شود و طبیعتا در صورت تحقق این امر، بانک مسکن با قدرت بیشتری در پیشبرد اهداف نهضت ملی مسکن، ظاهر خواهد شد.

در این دیدار احمد محمدی و سید مصطفی اسکافی معاونین مدیریت، حسین رستمی‌نیا و محمدرضا محمدزاده روسای دوایر اعتباری و ارتباطات و بازاریابی، مدیر شعب استان همدان را همراهی کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000