پیام مدیر عامل بانک مسکن به مناسبت روز مهندسی؛

چشم امید کشور به دانش و توان مهندسان ایرانی است

شایان با تبریک روز مهندس گفت: در طرح‌های مختلفی همچون طرح نهضت ملی مسکن که دولت سیزدهم برای تامین نیاز اساسی مردم گام بلندی برداشته، چشم امید کشور به دانش و توان مهندسان ایرانی است.
پایگاه خبری بانک مسکن

‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رسانی بانک مسکن - هیبنا، «محمود شایان» مدیرعامل بانک مسکن طی پیامی فرارسیدن پنجم اسفندماه، «روز مهندس» را به تلاشگران عرصه عمران و آبادانی کشور تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بانک مسکن به شرح زیر است:

سالروز گرامیداشت خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند بزرگ ایرانی که در چندین رشته ریاضی، فلسفه، فقه و نجوم سرآمد بوده و به همین سبب به القابی چون استاد البشر و محقق طوسی شهرت یافته در کشورمان با روز مهندسی قرین شده است.

واژه مهندس در کشورمان یادآور تمامی تلاش‌ها و مجاهدت‌هایی است که در عرصه‌های مختلف جنگ تحمیلی، سازندگی و آبادانی ایران عزیز اسلامی را به سمت پیشرفت و توسعه حرکت داد و میهن‌مان را بی‌نیاز از بیگانگانی کرد که تا قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی به همین سبب وابسته و مستعمره بود.

درواقع بخش عمده‌ای از اهداف متعالی انقلاب اسلامی با تلاش و مجاهدت این عزیزان انقلابی در حوزه دانش فنی و مهندسی کشور محقق شد که تا به امروز ادامه دارد و مواهب ارزشمند آن در طرح‌های مختلف عمرانی و آبادانی کشور برجسته است. این راه کماکان ادامه دارد و در طرح‌های مختلفی همچون طرح نهضت ملی مسکن که دولت سیزدهم برای تامین نیاز اساسی مردم گام بلندی برداشته، چشم امید کشور به دانش و توان مهندسان ایرانی است.

از این رو ضمن تبریک این روز خجسته به تلاشگران عرصه پیشرفت و توسعه توفیق روز افزون آنان که به حق با توفیق و آبادانی میهن عزیزمان عجین شده را از خداوند متعال خواستارم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000