در دیدار با شهردار قزوین:

توسعه خدمات شهری در گرو همکاری دوجانبه

احمدی گفت: نسبت به افزایش تعاملات دوجانبه در جهت توسعه خدمات شهری استقبال می‌‎کنیم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در نشستی که با حضور مهدی صباغی شهردار قزوین برگزار شد، یونس احمدی مدیر شعب استان با تشریح عملکرد بانک مسکن در سال جاری و گزارشی از آمار تسهیلات پرداختی، به نقش قابل ملاحظه و جایگاه بانک مسکن در میان بانک‌های کشور اشاره کرد.

وی با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقاء سطح زندگی شهروندان، آمادگی بانک مسکن را به منظور برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری اعلام و ارتباط مفید و موثر این بانک و شهرداری قزوین را باعث توفیق بیشتر خدمت‌رسانی به شهروندان عنوان کرد.

مدیر شعب استان ادامه داد: موفقیت یک بانک حاصل تعیین مکان مناسب، ارایه خدمات مطلوب و تکریم مشتریان است و بانک مسکن با درنظرگرفتن این ویژگی‌ها توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک خدمات قابل قبولی ارایه دهد.

احمدی خاطرنشان کرد: تسهیل در شرایط اعطای تسهیلات تا سقف 100میلیون تومان را در اولویت کاری قرار داده‌ایم و افزود: در راستای اجرای منویات رییس جمهوری و پیرو دستور ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی پیرامون طرح تحول نظام بانکی، بانک مسکن در پذیرش ضمانت افراد همکاری لازم را با شهروندان دارد.

وی طرح‌های جدید بانک را به شهردار معرفی و اضافه کرد: بانک مسکن آمادگی لازم را دارد تا در مدت زمان کوتاه بتواند در آبادانی و ارتقای سطح زندگی شهروندان تأثیر خود را نشان دهد.

مدیر شعب استان قزوین با اشاره به هدف اصلی و رسالت بانک مسکن بیان کرد: هدف اصلی ما جلب رضایت ارباب رجوع است چرا که بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان فهیم استان، هیچ فعالیت و خدمتی مفید واقع نخواهد شد و با تلاش تمام همکاران در اعتلای نام بانک مسکن و رضایت خداوند گام‌های بلندی بر می‌داریم.

مهدی صباغی شهردار قزوین با اشاره به نقش مفید و موثر بانک‌ها در توسعه کشور تشریح کرد: بانک‌ها در بسیاری از پروژه‌های اقتصادی و عمرانی مشارکت داشته‌اند خصوصا بانک مسکن که با قدمت و اعتبار بالای خود در ارایه خدمات رسانی همیشه بهترین بوده و در آبادانی شهر نقش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی یادآور شد: توسعه بیش از پیش قزوین در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم با افزایش تعامل و همکاری در زمینه‌های گوناگون از ظرفیت‌های بانک مسکن در جهت افزایش کیفی زندگی شهروندان استفاده کنیم.

شهردار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود توجه مدیر شعب بانک را به رصد چند ماهه خود از فعالیت‌های کارکنان شهرداری معطوف کرد و نقش منابع مالی، منابع انسانی، کاهش هزینه‌ها و تسریع در روند خدمات به مردم را مهم ارزیابی کرد و افزود: با برنامه‌ریزی دقیق در زمینه اجرای برنامه‌ها و مرتفع ساختن مشکلات مربوطه موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم می‌سازیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000