همزمان با روز احسان و نیکوکاری

اهدا ۱۴۲ جفت کفش به دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن در خراسان شمالی

همزمان با روز احسان و نیکوکاری کارکنان شعب و مدیریت استان خراسان شمالی اقدام به تهیه و اهدا ۱۴۲ جفت کفش به دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن در روستای کرکولی شهرستان راز و جرگلان کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، در آستانه فرارسیدن سال نو و همزمان با روز احسان و نیکوکاری کارکنان شعب و مدیریت این استان در اقدامی خداپسندانه هم گام با نیکوکاران سراسر کشور، اقدام به تهیه و اهدا 142 جفت کفش به دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن روستای کرکولی شهرستان راز و جرگلان کردند.

مرتضی ناصری مدیرشعب خراسان شمالی، با ابراز خرسندی از حضور پرشور کارکنان در این اقدام نیکوکارانه، گفت: بانک مسکن همواره در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود در بخش‌های مختلف کمک به ازدواج جوانان، اشتغالزایی و مدرسه سازی و ... فعال بوده است.حضور دایمی در اقدامات خداپسندانه، فرهنگ عمومی و اخلاق نیکوی تمامی کارکنان بانک مسکن بوده است.

وی افزود: با افتتاح اولین مدرسه شهدای بانک مسکن در استان خراسان شمالی، کارکنان با احساس مسوولیت در قبال دانش آموزان این مدرسه، آنان را جزیی از خانواده بانک مسکن می‌دانند و چتر حمایت خود را همواره بر سر آنان نگه خواهند داشت.

مرتضی ناصری در ادامه، با تاکید بر فرهنگ‌سازی اقدامات نیکوکارانه گفت: روز احسان و نیکوکاری فرصتی برای فرهنگ‌سازی و تحرک بخشیدن به اقدامات خیرخواهانه مردم است، کارکنان بانک مسکن خراسان شمالی نیز در آستانه سال نو سعی کردند با اقدام خود مایه خوشحالی دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن روستای کرکولی شوند.

گفتنی است، مدرسه شش کلاسه شهدای بانک مسکن روستای کرکولی در خراسان شمالی همزمان با سالروز تاسیس بانک مسکن و در دی ماه 1400 افتتاح شد. این مدرسه با ایجاد شرایط استاندارد فضای آموزشی برای 142 دانش آموز و حمایت‌های مستمر کارکنان و مدیران عالی و استانی بانک مسکن، باعث رشد کیفیت آموزش در این منطقه مرزی خواهد شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000