مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مطرح کرد:

پرداخت ۸۰ درصد سهمیه اعتبار سال جاری کمیته امداد زنجان توسط بانک مسکن

مدیرکل کمیته امداد استان با ابراز رضایت کامل از تعامل و همکاری مدیریت شعب استان زنجان، خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد از سهمیه اعتبار سال جاری کمیته امداد توسط بانک مسکن پرداخت شده که همین امر در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تاثیر بسزای داشته است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی جمالوندی مدیر شعب استان زنجان به منظور معارفه طرفین، تحکیم روابط و ایجاد تعامل سازنده، با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان دیدار کرد.

مدیر شعب استان با عرض تبریک اعیاد شعبانیه، کمیته امداد را نهاد مقدس و انقلابی که از یادگاری‌های حضرت امام (ره) است، خواند و اظهار داشت : اهداف ذاتی این نهاد برای پشتیبانی از محرومان، مستضعفان و توانمندسازی آنهاست تا بتواند با نگاه چندبُعدی، به رفع محرومیت مددجویان بپردازد.

مهدی جمالوندی با اشاره به اینکه تاکنون 80 درصد از سهمیه اعتبار استان در تمامی بخش‌ها به ویژه حوزه اشتغالزایی پرداخت شده است، خاطرنشان کرد : بانک مسکن به عنوان یک نهاد مالی دولتی با انجام مسوولیت‌های اجتماعی، همواره در کنار این نهاد با اعطای تسهیلات متعددی در قالب احداث مسکن و وام قرض الحسنه اشتغالزایی به مددجویان معرفی شده، توانسته به توانمندسازی این عزیزان کمک شایسته‌ای کند.

وی با بیان اهمیت وصول مطالبات معوق و پرداخت مجدد آن در قالب تسهیلات به افراد جدید، تصریح کرد: مطالبات معوق در تسهیلات‌دهی بانک تاثیر بسزایی دارد که در صورت وصول موثر آن، منابع بلوکه شده به چرخه تسهیلات‌دهی باز خواهد برگشت تا فرصت استفاده سایرین از تسهیلات فراهم شود.

مدیر شعب استان در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن یکی از استان‌های پیشرو است، گفت : تاکنون 4 هزار و یکصد و شصت و سه واحد مسکونی بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال انعقاد قرارداد شده و همچنین از محل سهم الشرکه مبلغ 2 هزار میلیارد ریال به پیمانکاران ذیربط پرداخت شده است.

روح الله صالحی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با تقدیر و تشکر از این دیدار، ابراز داشت: مسکن یکی از دغدغه‌های اقشار مختلف جامعه است که بانک مسکن در این زمینه با ایجاد تنوع در بخش تسهیلات مسکن اقدامات مبتکرانه‌ای داشته است.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن استان زنجان در اطلاع‌رسانی و اعطای تسهیلات در طی سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته اضافه کرد: اندیشه‌هایی مدیران بانک مسکن در اجرای طرح‌های دولت را از نقاط قوت بانک برشمرد.

مدیرکل کمیته امداد استان با ابراز رضایت کامل از تعامل و همکاری مدیریت شعب استان زنجان، خاطرنشان کرد: 80 درصد از سهمیه اعتبار سال جاری کمیته امداد توسط بانک مسکن پرداخت شده که همین امر در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تاثیر بسزای داشته است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000