در دیدار با رییس پارک علم و فناوری استان کردستان مطرح شد؛

تاکید بر آمادگی کامل بانک مسکن در تامین مالی پروژه‌های فناوارانه

امید راست‌بین با حضور در پارک علم و فناوری استان کردستان از حمایت‌های بانک مسکن از شرکت‌های دانش بنیان در راستای استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین در احداث مسکن خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، امید راست‌بین، مدیر شعب استان کردستان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حامد قادرزاده به ریاست پارک علم و فناوری استان کردستان، گفت: سابقه طولانی آقای قادرزاده در هدایت و راهبری سیاست‌های پیوند دهنده علم و صنعت، نویدبخش تحرکات مثبت در حوزه فناوری است که امیدواریم ضمن تشکیل جلسات تخصصی، راهکارهای استفاده از تکنولوژی‌های نوین در حوزه مسکن و ساختمان، بررسی و مورد بازنگری قرار گیرد.

راست بین روند تحولات بنیادی در حوزه مسکن و ساختمان استان را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: اهداف پارک علم و فناوری با حمایت‌های مالی بانک در سال مزین به شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین محقق می‌شود و می‌توانیم ضمن ایجاد حلقه ارتباطی و اجرای پروژه‌های نوین، ارزش افزوده مناسبی را برای مصرف کنندگان نهایی در بخش مسکن ایجاد کنیم.

وی ضمن تاکید بر آمادگی کامل بانک در تامین مالی پروژه‌های فناوارانه، عنوان کرد: با راه‌اندازی باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان، فصل جدیدی در تمرکز و تجمیع نیروهای فعال در این حوزه ایجاد شده است که بانک ضمن حمایت کامل از ورود تکنولوژی‌های نوین ساخت، تمایل دارد آموزش‌های تخصصی در حوزه تامین مالی را به شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری ارایه کند.

در این دیدار حامد قادرزاده رییس پارک علم و فناوری استان کردستان نیز با اشاره به سابقه درخشان بانک مسکن در خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه، اظهار داشت: تحولات اساسی در حوزه مسکن نیازمند همکاری و هم افزایی سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط است و پارک علم و فناوری نیز در فصل جدید برنامه‌های خود تلاش دارد ضمن نگاهی بلند مدت به توسعه همه جانبه استان و تخصیص بهینه منابع، اقدامات جامع و موثری را به صورت ویژه در حوزه فناوری‌های نوین و به روز حوزه ساختمان انجام دهد.

قادرزاده در ادامه افزود: پارک عمل و فناوری متعلق به همه مردم است و در این راستا اقدامات خوبی در خصوص تاسیس دفاتر شهرستانی به خصوص در شهرستان‌های مرزی بانه و مریوان و استفاده از پتانسیل اقتصادی و توسعه‌ای موجود در منطقه، انجام شده است.

وی ضمن تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های اساسی برای نسل‌های آینده جامعه تصریح کرد: پارک علم و فناوری به عنوان تسهیل‌گر، مسوولیت رفع دغدغه‌های اجتماعی مردم را بر عهده دارد و واقف هستیم که هدف نهایی توسعه و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی استان است که در این راستا قصد داریم در حوزه بهسازی راه و مسکن روستایی ایده‌های موجود را بررسی و گزینه‌های نهایی را با حمایت ارگان‌های ذیربط و تامین مالی بانک مسکن به مرحله اجرا برسانیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000