تاکید بر گسترش همکاری میان بانک مسکن و نهادهای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی

عالی‌پور آمادگی کامل بانک مسکن در ارایه خدمات مورد نیاز ادارات، شرکت‌ها، پیمانکاران تابعه وزارت راه و شهرسازی استان لرستان را اعلام کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، داریوش عالی‌پور مدیر شعب استان لرستان در دیدار با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک این استان با اشاره به دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تمرکز فعالیت‌های بانکی مجموعه تابعه آن وزارتخانه در بانک مسکن گفت: این اقدام موجب ارتقای شاخص‌های مالی و عملکردی در حوزه تجهیز منابع و همچنین توسعه خدمات کارمزدمحور خواهد شد.

وی اظهار داشت: بانک آمادگی ارایه خدمات و همچنین احصاء نظرات و پیشنهادات جهت بهبود و توسعه روابط را دارد و برای تمامی مجموعه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان، درخواست همکاری ارسال شده و مذاکرات حضوری با مدیران دستگاه‌ها نیز در حال انجام است.

مدیر شعب استان لرستان با معرفی بخشی از محصولات سپرده‌ای و تسهیلاتی گفت: بانک مسکن آمادگی و توانایی ارایه خدمات متمایز به دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی را نیز دارد.

عالی‌پور افزود: نهضت ساخت 4 میلیون واحد مسکونی نه تنها موجب تامین نیاز مسکن خانوارهای کم درآمد می‌شود، بلکه به عنوان موتور محرک و پیشران اقتصاد کشور نیز هدف‌گذاری شده است که با همکاری دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهر‌سازی تسریع و تسهیل این طرح میسر خواهد شد.

همچنین مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان لرستان ضمن استقبال از همکاری و تعامل با بانک مسکن گفت: همکاری با بانک عامل بخش مسکن کشور که موجب خانه‌دار شدن اقشار محروم می‌شود موجب افتخار است و همه مشارکت‌کنندگان در اجر این کار خیر سهیم هستند.

رضا مسعودی اظهار داشت: انعقاد تفاهم‌نامه، انتقال منابع و آغاز همکاری با بانک مسکن در برنامه‌های این اداره قرار گرفته و امید است این مهم هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی همچنین استفاده از تسهیلات مسکن در بخش تعاونی‌های مسکن را فرصت مناسبی برای خانه‌دار شدن کارکنان آزمایشگاه مکانیک خاک دانست.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000