با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های دولتی انجام شد؛

رونمایی از باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان استان خراسان جنوبی

با حضور استاندار خراسان جنوبی و مدیران دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی از باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان استان رونمایی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با حضور جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و مدیران تمامی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی از باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان استان در سی و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی رونمایی شد.

در این جلسه استاندار خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از تشکیل باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان بیان داشت: بدون شک تشکیل باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان با همکاری دستگاه‌های اجرایی متعامل این بخش می‌تواند زمینه توسعه و رونق بخش مسکن را فراهم سازد.

در این نشست، غلامرضا زنده طلب مدیر شعب استان خراسان جنوبی بانک مسکن ضمن تشکر از توجه و حمایت استاندار و معاونت هماهنگی امور عمرانی این استان گفت: با توجه به مهمترین دغدغه‌ دولت سیزدهم در خصوص احداث چهار میلیون واحد مسکن در کشور و پیشتیبانی از 49 هزار واحد طرح نهضت ملی در این استان که در فاز اول ساخت 8 هزار واحد در حال کلید خوردن است، تعامل سازمان‌های مربوطه و صنوف طی تفاهم ایجاد شده با نظارت معاونت هماهنگی عمرانی استانداری ضروری است.

زنده طلب ضمن تشریح کلیات طرح باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان ادامه داد: مکانیزم اصلی باشگاه ایجاد منفعت مالی و رونق اقتصادی برای تمامی فعالان بخش مسکن است و این امر مستلزم همکاری موثر و همه جانبه تمامی ارگان‌های دولتی و فعالان بخش خصوصی است.

وی ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به اجرای گام به گام مفاد تفاهم نامه باشگاه گفت: یکی از مهمترین دلایل مشکلات استان در بخش مسکن، عدم تشکیل زنجیره تامین مسکن و گسترش نیافتن این زنجیره است که با تشکیل و راه اندازی باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان و با همدلی و خرد جمعی می‌توان این زنجیره را گسترش و زمینه رونق اقتصادی بخش مسکن را فراهم آوریم.

لازم به ذکر است، پیشنهاد ایجاد باشگاه مخاطبین مسکن و ساختمان از طریق شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، توسط بانک مسکن مطرح شده که پس از برگزاری جلسات کارشناسی با تفاهم نامه منعقد شده میان اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل بنیاد مسکن، بانک مسکن، نظام مهندسی ساختمان، اتاق‌های اصناف، بازرگانی، تعاون، شورای اسلامی استان و پارک علم و فناوری نهایی شده است.

از اهداف تشکیل باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان تعامل هر چه بیشتر و حمایت از فعالیت‌های تحقیق و توسعه فعالان صنعت ساختمان استان، کمک به بهبود و توسعه فضای کسب و کار فعالان صنعت ساختمان، ایجاد بانک اطلاعاتی فعالان صنعت ساختمان و مسکن استان با چشم انداز صدور خدمات فنی و مهندسی و معرفی شبکه گسترده خدمات تولید مصالح ساختمانی را می‌توان نام برد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000