دیدار مدیرکل آزمایشگاه مکانیک خاک خراسان جنوبی با مدیر شعب

دیدار مدیرکل مکانیک خاک با مدیر شعب بانک مسکن

علی اکبر بیکیان مدیرکل آزمایشگاه مکانیک خاک استان خراسان جنوبی با حضور در دفتر غلامرضا زنده طلب مدیر شعب از تعامل دوسویه بانک و آزمایشگاه مکانیک خاک تقدیر و تشکر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،غلامرضا زنده طلب مدیرشعب طی دیدار با مدیرکل مکانیک خاک خراسان جنوبی با اشاره به رسالت بانک مسکن به عنوان بانکی دولتی و تخصصی گفت : بانک مسکن با شبکه گسترده به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ، علاوه برتولید واحدهای مسکونی، در جهت اعطای تسهیلات و خدمات بخش مسکن شامل تسهیلات ، افتتاح حساب جاری ، صدور انواع ضمانتنامه‌ها و انواع خدمات الکترونیکی فعالیت می کند.

وی در ادامه با اشاره به خدمات وتسهیلات متنوع بانک افزود :در حال حاضر با اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در کشور و حضور تمام عیار بانک مسکن به عنوان بانک متولی بخش مسکن و ساختمان، تلاش داریم در این حوزه و با تعامل با سازمان های متعامل بخش مسکن و ساختمان همچون آزمایشگاه مکانیک خاک رسالت خویش را بیش از بیش به انجام برسانیم.

وی افزود:با تسری و تقویت تفکر مشتری مدارانه میان کارکنان می توان ضمن ارایه خدمات مطلوب و شایسته به مشتریان؛از طریق تعامل و گفتگو دوسویه نیازهای مشتریان را شناسایی و برآورده سازیم .

علی اکبر بیکیان نیز در این جلسه ضمن اظهار خشنودی از تعامل با بانک؛از بانک مسکن به عنوان بانکی قدرتمند در اقتصاد کشور نام برد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000