مدیر کل نوسازی مدارس خراسان شمالی:

عملکرد بانک مسکن در حوزه مدرسه سازی بی رقیب است

در نشست مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی و مدیر شعب بانک مسکن این استان تفاهم نامه ساخت دومین مدرسه بنام شهدای بانک مسکن در استان خراسان شمالی امضا شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مرتضی ناصری مدیر شعب خراسان شمالی در دیدار با مدیر کل نوسازی مدارس این استان، با اشاره به ساخت مدارس شهدای بانک مسکن در سراسرکشور، نهضت مدرسه سازی در بانک مسکن را در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی بانک دانست و گفت: بانک مسکن با شناخت درست از نتایج مثبتِ توسعه فضاهای آموزشی و کیفیت آموزش در ایجاد پیشرفت و توسعه کشور عمل خیر مدرسه سازی را به یک فرهنگ سازمانی تبدیل کرده است.

وی افزود:سلسله مدارس شهدای بانک مسکن بطور قطع یادگاری ماندگار و اثر گذار در راستای محرومیت زدایی از مملکت خواهد بود.

مدیر شعب خراسان شمالی در این دیدار با تمجید از همکاری اداره کل نوسازی مدارس خراسان شمالی در پیشبرد اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده در مشارکت های قبلی، بر لزوم اجرای بهتر و همکاری های بیشتر در زمینه صدور ضمانتنامه و ارائه سایر خدمات به پیمانکاران و کارکنان نوسازی مدارس تاکید کرد.

امین فلاح کوشکی مدیر کل نوسازی مدارس خراسان شمالی نیز با تقدیر از عمل خیر مدرسه سازی بانک مسکن در کشور آن را الگوی عملی در عمل به مسئولیت اجتماعی ادارات، نهاد ها و موسسات مالی دانست و گفت: حضور پر انرژی مدیران عالی بانک مسکن در مراسم افتتاحیه اولین مدرسه شهدای بانک مسکن در سال 1400 در روستای مرز نشین کرکولی شهرستان راز و جرگلان استان خراسان شمالی اراده قوی بانک در امر خیر مدرسه سازی را به خوبی نشان داد.

وی خاطرنشان کرد:این انرژی مثبت مدیران بانک مسکن ما را بر آن داشت تا پیشنهاد ساخت دومین مدرسه شهدای بانک مسکن را در خراسان شمالی ارائه کنیم که خوشبختانه با نگاه مثبت و موافقت هیئت مدیره محترم بانک مسکن به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

وی ادامه داد: عملکرد بانک مسکن در امر خیر مدرسه سازی در استان خراسان شمالی در قیاس با سایر نهاد ها و موسسات مالی بی رقیب است زیرا در مدت زمان حدود 2 سال، بانک مسکن در احداث 2 مدرسه مشارکت مالی داشته است که امیدواریم با الگو برداری سایر نهاد ها و صنایع بزرگ استان شاهد مشارکت بیشتر در عمل به مسئولیت اجتماعی و نهضت مدرسه سازی در خراسان شمالی باشیم.

مدیر کل نوسازی مدارس خراسان شمالی در این جلسه بیشترین کمبود فضای آموزشی در استان خراسان شمالی را در مرکز استان متمرکز دانست و گفت : خوشبختانه با مشارکت خیرین مدرسه ساز که درخواست احداث مدارس در مناطق محروم را داشته اند توانستیم فضاهای آموزشی مناسبی را در این مناطق در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم اما در حال حاضر سعی داریم با احداث مدارس در شهرستان بجنورد کمبود فضای آموزشی در مرکز استان را که دچار عقب افتادگی هستیم را به میانگین کشوری نزدیک کنیم.

گفتنی است پس از امضا این تفاهم نامه، مدیرشعب بانک مسکن و اداره کل نوسازی مدارس و مهندسین ناظر از پروژه در حال ساخت مدرسه بیدک بازدید کردند و از نزدیک روند اجرای پروژه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند. مدرسه 6 کلاسه روستای بیدک در حدود 10 کیلومتری شهر بجنورد، 655 مترمربع فضای آموزشی را در اختیار دانش آموزان مقطع ابتدائی قرار خواهد داد که در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی حدود 25% است و پیش بینی می شود در مهرماه سال 1401 به بهره برداری برسد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000