طی بازدید از مدیریت شعب استان زنجان عنوان شد؛

افزایش ظرفیت‌های استانی بانک مسکن با شناسایی فضاهای رقابتی/ پرونده مسکن مهر زنجان بسته شد

سرپرست مدیریت امور منطقه غرب کشور در بازدید یک روزه خود از مدیریت شعب استان زنجان، تاکید کرد: با شناسایی فضاهای رقابتی جدید و ارایه محصولات و خدمات متنوع، سهم بانک را از منابع مالی با توجه به ظرفیت‌های استان افزایش دهیم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی احمدی سرپرست مدیریت امور منطقه غرب کشور از مدیریت شعب استان زنجان و شعب تابعه آن بازدید کرد.

وی در این سفر از شعب شهرستان‌های مرکزی ابهر، چهارراه معلم ابهر، خرمده، صائین قلعه، خیابان خرمشهر زنجان، مرکزی زنجان و دوایر مدیریت بازدید و با تجزیه و تحلیل آمار و عملکرد این شعب به بررسی میزان منابع، مطالبات، صدور ضمانتنامه، NPL و همچنین مشکلات موجود پرداخت و توضیحات و رهنمودهای لازم برای ارتقای سطح شعب را ابلاغ کرد.

احمدی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به مشتریان ضمن شناسایی دقیق تمامی ابزارهای تسهیلاتی، سپرده‌ای و بانکداری الکترونیک در جهت امر بازاریابی و معرفی محصولات بانک، رصد مستمر و پیگیری مداوم خدمات‌دهی به مشتریان را کلید اصلی گسترش تعامل با آنان در فضای رقابتی موجود با سایر بانک‌ها عنوان کرد.

سرپرست امور منطقه غرب کشور، شناسایی مشتریان vip، تکریم ارباب رجوع، مشتری‌مداری به همراه ارایه خدمات مطلوب با توجه به نیازهای مشتریان،رفتار مناسب،گشاده‌رویی،تبادل نظر و گفتمان با مشتریان،توسعه و گسترش فرهنگ بازاریابی، نظم بصری و نحوه چیدمان تجهیزات و مطبوعات شعب را راز موفقیت در تحقق اهداف عالی بانک برشمرد.

احمدی با بیان اینکه نفر اول شعبه در نحوه ارایه خدمات، مشتری‌مداری و سایر امور جاری بانک نقش بسزایی را می‌تواند ایفا کند، با تاکید بر آموزش و انتقال تجربیات توسط مسوولین شعب اظهار داشت: افزایش دانش کارکنان برای پاسخ گویی مناسب به مشتریان عامل اصلی ارتقاء، بهره‌وری، افزایش سرعت و دقت عمل در امور و جلب رضایت‌مندی مشتریان در بانک است.

وی اضافه کرد: باید با نوع رفتار، اخلاق‌مداری و نحوه برخورد، تسهیل و تسریع در امور و ارایه خدمات مطلوب در جهت ایجاد و افزایش اطمینان و اعتماد مشتریان به بانک تلاش کرد.

سرپرست امور منطقه غرب کشور در دیدار با کارکنان دوایر مدیریت استان با تاکید بر نقش مهم و اثرگذار دوایر در پشتیبانی و راهبرد شعب، استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، شناسایی نقاط ضعف و قوت شعب، راهنمایی و ارایه راهکارهای مناسب در جهت ارتقاء و تحقق اهداف عالی بانک ضمن کنترل و نظارت مستمر بر عملکرد شعب را خواستار شد.

در ادامه مهدی جمالوندی مدیر شعب استان زنجان با تجلیل و ابراز خرسندی از حضور سرپرست امور منطقه غرب کشور در این مدیریت، با حضور در محل پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان از نزدیک عملکرد مدیریت را در این طرح عظیم تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شعب استان زنجان در اجرای سیاست دولت سیزدهم، برای تسریع انعقاد قراردادها در استان زنجان اقدامات خوبی را انجام داده است، تصریح کرد: مدیریت شعب استان زنجان به عنوان اولین استان در سطح کشور در انعقاد قراردادهای پروژه نهضت ملی مسکن اقدام کرده و همچنان جزو استان‌های پیشرو است.

مدیر شعب استان افزود: خوشبختانه با همکاری و هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل راه و شهرسازی و پیمانکاران ذیربط، تاکنون مجموعاً 5 هزار و 611 واحد مسکونی بالغ بر 18 هزار و 885 میلیون ریال از محل طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان عقد قرارداد شده است.

وی با اشاره به اینکه پرونده مسکن مهر استان زنجان در سال 1400 به طور کامل با موفقیت بسته شده است، گفت: خوشبختانه این مدیریت با تلاش بی‌وقفه و برنامه‌ریزی منظم و مشارکت جمعی کارکنان توانست در نیمه دوم سال گذشته با صدور مبلغ 730 میلیارد ریال ضمانتنامه، کاهش مطالبات با NPL عدد 1.28 درصد و رشد 72 درصدی منابع نسبت به ابتدای سال، تمامی 18 شعبه استان را در بخش منابع در جایگاه منطقه سبز قرار دهد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000