تجلیل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از بانک مسکن

شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در نشست تخصصی دستگاه‌های اجرایی از مدیر شعب استان زنجان تجلیل کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در نشست تخصصی دستگاه‌های اجرایی استان از مهدی جمالوندی مدیر شعب استان زنجان و اقدامات بانک مسکن در راستای کاهش مصرف برق در این استان تجلیل کرد.

این نشست تخصصی با حضور مرتضی شهامی معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان و مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان به منظور تجلیل از دستگاه‌های ذی‌ربط که در کاهش مصرف برق در سال گذشته، شرکت برق را یاری کردند، برگزار شد.

پیام جوادی مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در این مراسم با تشریح میزان تولید و مصرف برق در زمان پیک بار کشور از مدیران دستگاه‌های استان خواست در این شرایط سخت و حساس و به منظور حفظ و پایداری شبکه برق در جهت رفاه و آسایش بیش از پیش شهروندان، این شرکت را یاری کنند.

وی گفت: بانک مسکن استان زنجان نیز در بین دستگاه‌های منتخب، با مدنظر قرار دادن این مهم و به همت مدیر شعب استان و کارکنان و اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف در سال گذشته، توانست نقش بی‌بدیلی در این زمینه ایفا کند و بر همین اساس به پاس همکاری و همدلی در برنامه مدیریت مصرف، مشمول مبلغ 213 میلیون ریال به عنوان پاداش مشارکت در این طرح می‌شود.

مهدی جمالوندی در همین رابطه گفت: صنعت برق، صنعتی حساس و تابع تغییرات و نوآوری‌های جهانی است و ارتقاء فعالیت‌ها نظیر تکنولوژی‌های حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و تجهیزات فنی شبکه بسیار ضروری است.

مدیر شعب استان تاکید کرد: در حال حاضر مهمترین مساله‌ای که برای متولیان خدمت رسانی برق اهمیت دارد، پایداری شبکه و استمرار برق‌رسانی به مردم است. هرگونه بالارفتن بار شبکه منجر به خسارت به تجهیزات برق، همشهریان و اقتصاد کشور می‌شود. لذا به منظور حفظ و پایداری شبکه برق و رفاه بیش از پیش شهروندان، لازم است علاوه بر مردم، ادارات نیز پای کارآمده و با فرهنگ‌سازی بتوانند کمکی به بهبود روند خدمات‌رسانی در این عرصه کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000