۸۵ هزار نفر واجد شرایط دریافت مسکن ملی در استان قم هستند

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از استان قم از شناسایی ۸۵ هزار واجد شرایط در نهضت ملی تولید مسکن خبر داد و گفت: همکاران ما در تلاشند تا زمین مورد نیاز برای این افراد را تامین کنند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا از سازمان ملی زمین و مسکن، علیرضا فخاری با بیان اینکه روند پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن امیدوارکننده است افزود: این روند نشان از اشتیاق دو جانبه مردم و کسانی که در بخش تولید مسکن فعالیت می کنند دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در استان قم بیش از یک هزار هکتار زمین در اختیار نهادها و دستگاه ها قرار دارد اظهار داشت: تلاش می کنیم اراضی بزرگی که در اختیار سازمان ها و دستگاه ها قرار دارد بر اساس قانون بازپس گرفته شود و امیدواریم این عزیزان برای ساخت مسکن به کمک ما بیایند.

وی افزود: نمی توانیم شهر را بیش از اندازه به صورت عرضی یا طولی گسترش دهیم چون هزینه اقدامات زیر بنایی این کار بسیار زیاد خواهد بود بنابراین باید تلاش کنیم زمین هایی که استعداد ساخت مسکن دارند مورد بهره برداری قرار گیرند تا از رشد بی رویه شهرها جلوگیری شود.

فخاری در خصوص افرادی که در طرح ملی مسکن ثبت نام انجام داده اند اما هنوز در صف بررسی وضعیت هستند نیز گفت: این عزیزان باید در مراحل پالایشی صبرو تحمل داشته باشند تا راستی آزمایی مستندات و مدارک تکمیل شود و اولویت ها در تامین مسکن بررسی شود تا حقوق عامه مردم تضییع نشود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در این سفر با محمدتقی شاهچراغی استانداندار قم نیز دیدار داشت و در محل استانداری قم گفتگوهایی در خصوص مسائل فیمابین مطرح شد.

گفتنی است در این سفر اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن مدیرعامل این سازمان را همراهی کردند و از اراضی پردیسان، زمین های حوزوی دانشگاهی، پروژه های در حال ساخت اقدام ملی مسکن، محله شهرک قدس و شهرک زین العابدین نیز بازدید کردند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000