تقدیر و تشکر استانداری البرز از بانک مسکن

در دومین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان البرز که با حضور استاندار البرز و به میزبانی استانداری برگزاری شد از بانک مسکن تقدیر و تشکر به عمل آمد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی بانک مسکن - هیبنا، دومین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، به میزبانی استانداری البرز با حضور مجتبی عبدالهی استاندار البرز، هامان حسینی مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری البرز، رضا جعفری مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان، به همراه رؤسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل امور مالیاتی و اعضای کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان برگزار شد.

در این جلسه، سید اصغر حسینی معاون مدیر شعب بانک مسکن در استان البرز به جهت رضایتمندی مردم استان از سوی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

سید اصغر حسینی در این جلسه به مسائل و مشکلات مربوط به پروژه‌های مسکن مهر پرداخت و بیان داشت: پروژه‌های عظیم مسکن مهر از سال 88 با احداث 92 هزار واحد مسکونی شروع شده است که از این 92 هزار واحد 73 درصد از آن‌ها تعیین تکلیف و کارت قسط برای مالکان صادر شده و 27 درصد از آن متأسفانه به حالت راکد و نیمه فعال بوده است.

سید اصغر حسینی در ادامه آمادگی بانک مسکن را برای هر گونه همکاری و مساعدت از جمله تسهیلات مسکن و سایر خدمات بانکی برای متقاضیان اعلام کرد.

استاندار البرز پس از ارایه گزارش از سوی سید اصغر حسینی معاون مدیر شعب بانک مسکن استان در خصوص پروژه‌های راکد دستور داد تا جلسه‌ای به منظور تکمیل پروژه‌های مسکونی با دستگاه‌های اجرایی متبوعه از جمله اداره کل راه و شهرسازی، شرکت عمران شهرجدید هشتگرد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیریت شعب بانک مسکن البرز برگزار شود.

همچنین استاندار البرز از توجه و جدیت بانک مسکن و همچنین همکاری و مساعدت این بانک در پرداخت تسهیلات مسکن تقدیر و قدردانی کرد.

در پایان جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان البرز، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان به سبب حضور فعال و توانمند و همکاری بانک مسکن در برپایی ارتباطات مردمی بانک‌های استانی (میز خدمت) از همکاران مستقر در محل میز خدمت محسن مهدیزاده معاون وقت مدیر شعب استان، نسا اسدی کارشناس امور اعتباری و علیرضا مرادمند کارمند بانک مسکن با اهدای لوح تقدیر و تشکر کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000