مدیر عامل بانک مسکن در پیام روز ارتباطات و روابط عمومی خواستار شد؛

ترسیم و تبیین افق‌ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر

دکتر شایان عنوان کرد: تلاش دست اندرکاران ساعی عرصه ارتباطات و روابط عمومی در نهایت باید منجر به ترسیم و تبیین افق‌ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن - هیبنا، دکتر محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل بانک مسکن به شرح زیر است:

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه پرتنش و پراسترس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
دست اندرکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی همواره کوشیده‌اند تا ضمن حفظ اتحاد و همدلی و یکرنگی، در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر دارند.
به یقین، امروز نقش رسانه و روابط عمومی و جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه با آنچه در گذشته در اذهان وجود دارد بسیار تفاوت دارد. اگر روزگاری مدیران نگاهی سطحی و دم دستی به جایگاه روابط عمومی داشتند، امروز این باور را عمیقا از جان و دل احساس می کنند که اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی با بهره‌گیری از بروزترین بسترهای ارتباطی، به دنبال ایجاد فضایی موثر در جامعه و اطلاع رسانی شفاف در میان مردم هستند.
دست اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی با بهره گیری از دانش، تلاش، استعداد ذاتی و مهارت خود، فضایی دلنشین و به دور از آلودگی را برای ارتباط اثربخش میان جامعه و مجموعه‌های مختلف فراهم می‌کنند.
بی‌شک آنچه روابط عمومی مجاز است، سبقت گرفتن است. این سبقت باید در دنیای پیچیده امروز بیانگر اهمیت روزافزون شبکه‌های ارتباطی و در جهت تعامل بیشتر با جامعه هدف بوده و در نهایت منجر به ترسیم و تبیین افق‌ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر شود.
در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام " تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" مزین شده است، از همکارانم در روابط عمومی بانک مسکن انتظار می‌رود بتوانند از یک سو بهترین تصاویر را از فعالیت‌های شبانه روزی دولت محترم مخابره کرده و از سوی دیگر با ایجاد امید و انگیزه در میان مردم، بیش از گذشته در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

بار دیگر ضمن تبریک و گرامیداشت این روز مهم، از حضرت حق برای همکاران تلاشگر عرصه ارتباطات و رسانه، توفیقات روزافزون را خواستارم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000