دیدار مدیر شعب استان آذربایجان غربی با شهردار ارومیه

مدیر شعب استان آذربایجان غربی با حضور در دفتر شهردار ارومیه با وی دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، ایمانی بخشایش در این جلسه با تشکر از همکاری شهرداری‌های مناطق مختلف شهر ارومیه با بانک مسکن خواستار گسترش این همکاری‌ها در امور مختلف گردید.

وی با بیان این مطلب که شهرداری و بانک مسکن در کنار هم به نوعی رسالتی مشابه در امر بازسای و بهسازی و گسترش بناهای شهری و افزایش رفاه شهروندی که از مشخصه‌های بارز آن مسکن مناسب برای هر شهروند است، دارند گفت: درکنار هم می‌توایم با هم افزایی حاصله به نتایج بهتری دست یابیم.

وی با بیان این مطلب که بانک مسکن در سالیان متمادی با اعطای بخش عمده‌‌ای از تسهیلات مربوط به بهسازی بافت فرسوده شهری سهم بسزایی در بهبود کیفیت زندگی شهری داشته است، اظهار کرد: این بهسازی علاوه بر بهبود کیفیت زندگی شهری، با کاهش تلفات انسانی در زمان وقوع حوادث طبیعی مانند زلزله و ... به نوعی در عرصه سلامت نیز به یاری مدیریت شهری آمده است.

در این جلسه حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه نیز با قدردانی از تلاش‌های بانک مسکن در بهسازی بافت شهری بیان کرد: با دوران جدیدی که در شهرداری ارومیه آغاز شده طرح‌های جدیدی نیز در مرحله اجرا قرار گرفته که نیازمند همکاری همه سازمان‌ها از جمله بانک مسکن می‌باشد و امید است در کنار هم بتوانیم به اهداف تعیین شده برسیم.

در این دیدار طرفین در خصوص راهکارهای کاهش مشکلات و افزایش سرعت پیشبرد طرح‌های ملی همچون طرح نهضت ملی مسکن و تسهیلات مسکن حمایتی به بحث و گفتگو پرداختند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000