در جریان سفر به آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

بازدید مدیرعامل بانک مسکن از روند پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی در تبریز

دکتر محمود شایان در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی با حضور در شهر جدید سهند، از نزدیک به بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن پرداخت و دستوراتی را نیز درباره حل مشکلات و چالش های پیش روی این طرح صادر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن _ هیبنا، در جریان این بازدید مدیرعامل بانک مسکن به همراه رنجبریان مدیر شعب و معاونین بانک مسکن استان آذربایجان شرقی جلسه ای را با عضو هیئت مدیره، سرپرست معاونت فنی و اجرایی شرکت عمران شهر جدید سهند و پیمانکاران پروژه های نهضت ملی مسکن در محل شرکت عمران برگزار و بر روند پیشرفت پروژه ها نظارت و بازبینی کرد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی، راهکارها و تصمیمات لازم برای رفع موانع تسهیلات وام‌های بانکی پروژه های نهضت ملی مسکن به منظور تسهیل فرایند انجام کار و پیشرفت سریع فیزیکی پروژه ها و تحویل به موقع واحدهای مسکونی به متقاضیان اتخاذ شد.

همچنین پس از ارائه گزارش از طرف عوامل شرکت عمران و سازندگان پروژه ها، مدیر عامل بانک مسکن تدابیر و دستورات لازم را ارائه و هماهنگی های مورد نیاز جهت رفع مشکلات و موانع موجود را انجام داد.

استان آذربایجان شرقی بر اساس آمارهای ثبت شده در سامانه تا تاریخ 26 اردیبهشت ماه سال جاری، کل قراردادهایی که از سوی متولیان پروژه طرح نهضت ملی مسکن معرفی و ثبت شده 18 هزار و 547 واحد بوده است که از این تعداد 3 هزار 854 واحد به مرحله انعقاد قرارداد رسیده و مابقی نیز در دست اقدام است. مبلغ پرداختی توسط بانک مسکن برای این 3854 واحد، 15 هزار و 416 میلیارد ریال بوده که از بدو شروع پروژه تاکنون 20 درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته است.

گفتنی است محمود شایان صبح پنجشنبه به همراه رئیس و جمعی از مدیران و مسئولان بانک مرکزی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده و با استقبال استاندار، مدیران ارشد استان و شبکه بانکی وارد تبریز شدند. در جریان این سفر مدیر عامل بانک مسکن همچنین در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان آذربایجان شرقی که با حضور صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران عامل بانک های کشور برگزار شد، حضور یافت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000