مشکلی در تامین زمین برای ساخت ۴۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن هشتگرد وجود ندارد

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اعلام کرد: از مجموع بالغ بر ۱۰۰ هزار ثبت‌نام صورت گرفته در طرح نهضت ملی مسکن در هشتگرد، بیش از ۴۰ هزار متقاضی مورد تایید قرار گرفتند و ما قول می‌دهیم برای همه آن‌ها زمین را تامین کنیم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عباس قنبری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در نشست خبری مشترک با شهردار و رییس شورای شهر جدید هشتگرد، درباره آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بزرگ‌ترین شهر جدید کشور، گفت: تعهد ما برای چهار سال اجرای این طرح ۳۴ هزار واحد است که کلنگ احداث ۱۵ هزار و ۳۰۰ واحد را به زمین زده‌ایم.

وی افزود: از این تعداد بیش از ۱۵ هزار واحد، در حال حاضر برای ۶ هزار و ۵۰۰ واحد تامین زمین انجام شده است و کار ساخت واحدها را با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پیش می‌بریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اضافه کرد: همچنین ۴۳۰۰ واحد از این تعداد از محل تبدیل مساکن مهر به نهضت ملی مسکن اجرایی می‌شود. علاوه بر این ۲۰۰۰ واحد هم به ارگان‌هایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین نیروهای مسلح اختصاص دارد.

قنبری با بیان اینکه شرکت عمران شهر جدید هشتگرد خود نیز اقدام به شروع ساخت ۲۵۰۰ واحد کرده است، درباره آخرین وضعیت ساخت مابقی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن که حدود ۱۸ هزار واحد را شامل می‌شود، عنوان کرد: برای این واحدها نتوانستیم تامین زمین بکنیم و به همین خاطر برای تامین زمین مورد نیاز، از محل الحاق به محدوده شهری اقدام کردیم که خوشبختانه مصوبه آن هم صادر شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اضافه کرد: از مجموع بالغ بر ۱۰۰ هزار ثبت‌نام صورت گرفته، بیش از ۴۰ هزار ثبت نام مورد تایید قرار گرفتند که ما قول می‌دهیم برای همه این متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن، زمین مورد نیاز برای ساخت واحدها را تامین کنیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000