ثبت نام بیش از ۵۲ هزار نفر در طرح نهضت ملی استان بوشهر

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اعلام ثبت نام بیش از ۵۲ هزار و ۶۵۵ نفر در طرح نهضت ملی استان گفت: عملیات اجرایی ۵۷ پروژه طرح نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر، میزان ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان را ۵۲ هزار و ۶۵۵نفر برشمرد و افزود: تاکنون ۲۴ هزار و ۷۱۶ نفر حائز شرایط اولیه بوده‌اند و تعداد ۳ هزار و ۷۰۶ نفر انصراف داده‌اند و تعداد مجردین نیز ۳ هزار و ۸۰۷ نفر است و از این تعداد ۳ هزار و ۴۲۹ نفر آورده مالی خود را واریز کرده‌اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اعلام سهمیه چهار ساله استان در طرح نهضت ملی مسکن که ۴۲ هزار و ۹۰۴ واحد است، خاطر نشان کرد: بیشترین متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای خورموج، برازجان، دیلم، کنگان، عالی شهر بوده است.

دستغیبی با اعلام آغازعملیات اجرایی ۵۷ پروژه طرح نهضت ملی مسکن در ۷ شهر استان بیان کرد: تاکنون ۳ هزار و ۲۶۰ واحد مسکونی ساخته شده است و پیشرفت فیزیکی ساخت مسکن در سطح استان با توجه به عملکرد شرکت‌های سازنده تا ۶۰درصد بوده است.

وی در مورد پالایش‌ها گفت: پالایش توسط دستگاه‌های متولی ساخت در حال انجام است و در اغلب شهرها پالایش‌ها به اتمام رسید است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره اینکه دراستان بوشهر برای احداث ۳۱ هزار و ۶۹۱ واحد مسکونی تامین زمین انجام شده است، بیان کرد: درشهرهای گناوه و جم مشکل تامین زمین وجود دارد.

دستغیبی با اعلام اینکه در استان بوشهر دو شهر جدید مسکونی ساخته خواهد شد، گفت: با موافقت وزیر محترم راه و شهرسازی و نیاز استان دو شهر جدید نایبند و عالیشهر در استان ساخته خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در مورد اجرای بیمه کیفیت گفت: در حال پیگیری اجرای بیمه کیفیت در واحدهای مسکونی و پروژه های در حال انجام هستیم.

دستغیبی با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر در استان هنوز تکمیل نشده است، تاکید کرد: دو پروژه ۲۴۲ واحدی برازجان و ۱۴۴ واحدی خورموج در مرحله ۶۰ درصدی ساخت است که حداکثر تا پایان آبان ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000