تعامل بانک مسکن با نخستین شرکت پتروشیمی ایران

طی برگزاری جلسه‌ای صمیمانه مدیر شعب استان فارس میهمان معاون اداری، مالی شرکت پتروشیمی شیراز بود تا راهکارهای ارتباط دوجانبه بررسی شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن - هیبنا، محمد سلیمی مدیرمالی شرکت پتروشیمی شیراز با بیان این مطلب که این شرکت به عنوان اولین واحد تولیدی صنایع پتروشیمی ایران در سال 1342 به منظور تولید کودهای شیمیایی «ازته» آغاز به کار کرده است، در خصوص حوزه فعالیت و محصولات این شرکت توضیح داد: سالانه 600 هزار تن اوره، 220 هزار تن نیترات، 300 هزار تن آمونیاک و 84 هزار تن متانول بر اساس استاندارد بین الملل تولید می‌شود.

وی همچنین افزود: درآمد سالانه این شرکت بالغ بر 100 هزار میلیارد دلار است.

سلیمی یا بیان این مطلب که نیروی کار همیشه از سرمایه اصلی شرکت پتروشیمی شیراز بوده است ابراز امیدواری کرد تا با همکاری بانک مسکن بتوانیم در راه خانه‌دار شدن کارکنان این شرکت قدمی موثر برداشته شود.

احمد علی جعفری مدیر شعب بانک مسکن استان فارس زحمات تمامی کارکنان شرکت پتروشیمی در راه یاری رسانی به چرخه تولید کشور با توجه به مسائل تحریم را ستودنی دانست و افزود: با توجه به اینکه بانک مسکن بانکی تخصصی در حوزه ساختمان است و رسالت اصلی و تمام تلاش خود را در راه کمک برای ایجاد سرپناه جهت هموطنان به کار می‌گیرد، آماده‌ایم تا با ارایه تسهیلات ویژه علاوه بر خدمات‌رسانی شرکت پتروشیمی شیراز ، شاهد اعتلای اقتصاد میهن عزیزمان باشیم.

شایان ذکر است شرکت پتروشیمی شیراز در فاصله 45 کیلومتری شهر شیراز، دارای 300 هکتار است که از این مقدار 72 هکتار آن را محوطه صنعتی تشکیل می‌دهد. همچنین این شرکت دارای کارگاه‌های آموزشی و درمانگاه صوانح داخلی پیشرفته است.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000