معرفی تسهیلات بانک مسکن به زوج‌های جوان

مدیر شعب بانک مسکن در استان فارس در دیدار با رییس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های این استان آمادگی بانک مسکن را برای ارایه و معرفی تسهیلات به زوج‌های جوان اعلام کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن - هیبنا، مدیریت شعب استان فارس میزبان رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس و رییس موسسه بهارنکو بود، تا با ایجاد تعاملاتی دو سویه و مستمر در راه انجام مسوولیت اجتماعی گام بزرگی با همکاری طرفین برداشته شود.

حجت الاسلام حمید مقامی رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس با بیان اینکه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از سال 1390 موسسه بهار نکو فعالیت خود را در زمینه اخلاق و روانشناسی شروع کرده است، توضیح داد: برای زوج‌ها پیش از ازدواج کلاس‌های 8 ساعته آموزشی برگزار می‌کنیم تا آن‌ها با آگاهی افزون‌تر وارد زندگی مشترک شوند.

وی افزود : با توجه به اینکه حدود 200 امام جماعت، 300 استاد مشاور و 160 کارشناس در دوره‌های مختلف به صورت مستقیم به زوج‌ها آموزش می‌دهند، فرصت بسیار مناسبی است که بتوانیم آن‌ها را با خدمات بانک آشنا کنیم.

پناهی رییس موسسه بهار نکو با بیان این مطلب که بانک مسکن علاوه بر خدمات مالی، همیشه در استان در بخش مسوولیت اجتماعی گام‌های بزرگ و موثری برداشته است گفت: مجموعه بهارنکو نیز در بخش کاهش آسیب‌های اجتماعی به ایجاد خانواده سالم توجه ویژه‌ای دارد چون بنیان ارتقاء هر جامعه است.

وی یکی از مهمترین اصول برای ایجاد خانواده پایدار را ازدواج آگاهانه دانست و در این رابطه گفت: در استان فارس زوج‌ها باید دوره‌های آموزشی این موسسه را الزاماً طی کنند تا وارد زندگی مشترک شوند.

وی افزود: داشتن سرپناه یکی از مشکلات جوانان برای ازدواج است و به دلیل اینکه بانک مسکن توجه ویژه‌ای به خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم دارد آماده هستیم که در کلاس‌های بدو ازدواج و ارگان‌های مختلف نحوه اخذ وام برای تسهیل این امر را به آنان انتقال دهیم.

احمد علی جعفری مدیر شعب استان فارس، بانک مسکن را بانکی تخصصی عنوان کرد که بیشترین حوزه فعالیت آن در حوزه حمایت از بخش مسکن است و همیشه با ارایه متنوع ترین تسهیلات در بخش‌های ساخت‌، خرید و تعمیرات مسکن با طولانی‌ترین باز پرداخت پیشگام بوده است.

وی افزود بانک مسکن تنها بانکی است که در استان بیش از یک و نیم برابر منابع خود تسهیلات ارایه کرده است، افزود: رسالت ما ایجاد زنجیره ارزش توانمند است تا با هدایت منابع مالی ضمن رونق بخشیدن به بخش مسکن، شاهد ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری و ارتقاء سطح کیفی استان باشیم.

جعفری با بیان اینکه خانه‌دار شدن با برنامه‌ریزی و اخذ تسهیلات از بانک مسکن می‌توان آسان‌تر باشد، توضیح داد : به دلیل اینکه به طور میانگین اقدام برای خرید خانه توسط زوجین 5 سال پس از ازدواج صورت می‌پذیرد. بانک مسکن در همین راستا برای آن‌ها، تسهیلات صندوق پس انداز جوانان را به صورت منحصر به فرد در نظر گرفته است که این تسهیلات قابل تلفیق با وام خرید مسکن تا سقف ابلاغی هر سال نیز است.

همچنین زوج‌های جوان برای استفاده آنی از سقف تسهیلات زوجین می‌توانند با استفاده از طرح 83 با خرید 50درصد اوراق گواهی استفاده از تسهیلات مسکن جهت خرید و ساخت بهره‌مند شوند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000