در دیدار با مدیرکل جدید بنیاد شهید استان لرستان مطرح شد؛

پرداخت ۳۵۵ میلیارد ریال تسهیلات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توسط بانک مسکن استان لرستان

عالی‌پور از پرداخت ۳۵۵ میلیارد ریال تسهیلات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توسط بانک مسکن این استان خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان در دیدار با حجت السلام هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با عنوان این مطلب که 355 میلیارد ریال تسهیلات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توسط بانک مسکن این استان اعطا شده است، از آمادگی این بانک جهت پرداخت تسهیلات مسکن و اشتغالزایی برای معرفی‌شدگان این سازمان خبر داد.

در این دیدار که در محل مدیریت شعب بانک مسکن انجام شد، داریوش عالی‌پور بر تحکیم روابط فی مابین تاکید کرد و ضمن تشریح و ارایه گزارش به مدیرکل آن نهاد در خصوص خدمات ارایه شده توسط بانک به عموم مردم استان، خواستار ایجاد هماهنگی بیشتر برای ارتقای سطح روابط دو طرف شد.

مدیر شعب استان لرستان طی سخنانی امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را حاصل خون شهدا و جانفشانی‌های ایثارگران دانست و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را نه تنها وظیفه که به عنوان افتخاری برای خانواده بانک مسکن برشمرد.

عالی‌پور از آمادگی بانک مسکن برای ارایه خدمات هر چه بهتر به بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و افزود: بانک مسکن استان لرستان در سال گذشته تعداد 124 فقره تسهیلات خرید یا ساخت مسکن به ارزش 275 میلیارد و 640 میلیون ریال و 79 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش اشتغالزایی به معرفی شدگان سازمان بنیاد شهید و امور ایثار گران پرداخت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات بانک مسکن در قالب اعطای تسهیلات مختلف به خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: بانک این آمادگی را دارد که با تمام قوا در چارچوب قوانین و مقررات تعیین شده از سوی شورای پول و اعتبار برای تامین مالی مسکن و خانه‌دار کردن اقشار مختلف اقدام کند.

هبت اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان لرستان ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیر و کارکنان بانک مسکن عنوان کرد: تلاش بدون وقفه و بی‌دریغ برای مردم یک موهبت الهی است که به شما عزیزان عنایت شده است.

هاشمی گفت: بانک مسکن با نگاه خدمت‌دهی فعالیت می‌کند و یکی از اقدامات موثر بانک مسکن پرداخت تسهیلات تخصیص داده شده و تحقق هدف ابلاغی توسط شعب بانک مسکن استان است که کار بسیار بزرگی بود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000