تقدیر فرماندار مشهد از بانک مسکن برای حمایت از طرح های دولت

فرماندار مشهد در نشستی با مدیر شعب استان خراسان رضوی، بانک مسکن را بازوی توانمند دولت دانست که در اجرای سیاست های آن نقش اساسی ایفا کرده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا ، محسن داوری فرماندار مشهد در جلسه ای با حضور مصطفی تقوی مدیر شعب استان خراسان رضوی و محمد کافی معاون دایره امور اعتباری مدیریت شعب استان ضمن تقدیر از زحمات بانک مسکن در طول سالیان اخیر برای حمایت از طرح های دولت اظهار داشت: بانک مسکن جزو بانک های معتبر دولتی است و با توجه به رسالت این بانک در زمینه تامین مسکن اقشار مختلف جامعه و اجرای بخشی از سیاست های دولت در زمینه مسکن، این بانک به عنوان یکی از بانکهای مورد اعتماد مردم به شمار می آید .

سپس تقوی ضمن بیان خلاصه ای از انواع محصولات و تسهیلات بانک، به ارائه آمار تسهیلات پرداختی از محل منابع بانک و همچنین تسهیلات تکلیفی اعم از مسکن مهر ، نهضت ملی مسکن، اشتغالزایی، ودیعه مسکن، بیماران معسر و ... به اقشار مختلف و معرفی شده از سوی نهادهای حمایتی پرداخت.

همچنین وی با توجه به کمبود زمین در شهر مشهد، اطلاع رسانی به خودمالکین جهت بهره مندی از تسهیلات نهضت ملی مسکن و بافت فرسوده را پیشنهاد داد که با استقبال فرماندار مشهد مواجه و مقرر شد جلسه ای در این خصوص با حضورفرماندار ، معاون عمرانی فرمانداری، مسوولان بانک و سایر مراجع مرتبط برگزار تا اطلاع رسانی لازم به آحاد مختلف جامعه صورت پذیرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000