نوروزی تشریح کرد:

وضعیت عملکرد شعب بانک مسکن در استان اصفهان

مدیر شعب بانک مسکن در استان اصفهان طی نشست مدیرعامل بانک با روسای شعب و دوایر این استان گفت: در سفر اخیر رییس جمهوری به استان اصفهان بانک مسکن با برقراری دو میز خدمت اقدام به پاسخگویی و مشاوره به مراجعان کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن -هیبنا، حسن نوروزی با ارایه گزارشی از عملکرد شعب این استان در سال گذشته و سه ماهه اول سال 1401 گفت: در استان اصفهان 80 شعبه بانک مسکن دایر است که 2 حوزه شمال و غرب مدیریت نیز به اضافه این شعبه‌ها در حال فعالیت و خدمت رسانی به مراجعان هستند.

نوروزی افزود: از 80 شعبه‌ای که در این استان فعال است، 53 شعبه در 8 دوره ارزیابی عملکرد جزو 100 شعبه برتر بانک بوده‌اند و برخی از شعبه‌ها نیز جزو 10 شعبه برتر بانک مسکن قرار داشتند و تعداد 27 شعبه این استان جزو باشگاه هزار میلیاردی‌ها هستند.

وی با بیان این مطلب که این مدیریت در عرصه‌های مختلف از جمله جذب منابع حساب‌های قرض الحسنه جاری و پس انداز، حساب ممتاز، حسابهای کوتاه مدت و بلند مدت هم از نظر مبلغ و هم ازنظر درصد، رشد مطلوبی داشته است، گفت: در برخی از این حوزه‌ها مانند حساب قرض الحسنه حائز رتبه برتر در میان سایر مدیریت‌ها هستیم. در بحث پرونده‌های مطالباتی نیز استان اصفهان بهترین سرانه پرونده‌های مطالباتی را دارد.

مدیر شعب استان اصفهان با اشاره به وضعیت بانک مسکن در ارایه دستگاه‌های کارتخوان به مشتریان عنوان کرد که وضعیت قابل قبولی در استان نداریم و امیدواریم این وضعیت با حمایت اولیای بانک بهبود یابد.

نوروزی در حوزه تسهیلات‌دهی طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان گفت: در بحث نهضت ملی مسکن مبلغ13هزار و 433 میلیارد ریال پرداختی داشتیم که بالغ بر 7 هزار و 101 میلیارد ریال از محل تسهیلات پرداختی بانک و 6 هزار و 332 میلیارد ریال این مبلغ از محل آورده متقاضیان بوده است و عمدتا با بنیاد مسکن، شرکت کوزوپارس و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همکاری جدی داشتیم.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000