انعقاد قرارداد هشت هزار میلیارد ریالی تسهیلات طرح نهضت ملی در لرستان

مدیر شعب بانک مسکن لرستان در بازدید از پروژه‌‌های طرح نهضت ملی خرم آباد گفت: ۲ هزار و ۳۸۱ واحد طرح نهضت ملی در لرستان، با اعتبار هشت هزار میلیارد ریال انعقاد قرارداد شده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، داریوش عالی پور مدیر شعب بانک مسکن لرستان در حاشیه بازدید از طرح موسوم به «سایت آبشار خرم آباد» گفت: ۱۶۸ پروژه در قالب ۲ هزار و ۳۸۱ واحد در لرستان، با اعتبار هشت هزار میلیارد ریال انعقاد قرارداد شده است.

وی اظهار داشت: از این مبلغ که سه هزار و ۵۵۱ میلیارد ریال آن پرداخت شد، ۱۶۶ پروژه در قالب یک هزار و ۵۱۳ واحد خودمالک بوده است.

مدیرشعب بانک مسکن لرستان ادامه داد: مبلغ انعقاد قرارداد خودمالکان، پنج هزار و ۶۱ میلیارد ریال است که ۲ هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال، معادل حدود ۵۰ درصد پرداخت شده است.

عالی پور اضافه کرد: در پروژه موسوم به «آبشار خرم آباد»، قرارداد ۸۶۸ واحد با مبلغ ۲ هزار و ۹۵۴ میلیارد ریال منعقد و مبلغ یک هزار و ۲۶۶ میلیارد ریال نیز پرداخت شده است که با توجه به برنامه ریزی برای احداث بیش از ۲ هزار واحد در این سایت، مابقی تسهیلات در صورت پیگیری متقاضیان و واریز وجه اولیه پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن یکی از عاملین اصلی پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن است، گفت: در این راستا به هر واحد، ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با مدت زمان بازپرداخت ۲۰ ساله اعطا می شود.

عالی پور ادامه داد: از مهر تا اسفندماه ۱۴۰۰، سامانه طرح جامع حمایتی مسکن موسوم به «سمن» برای متقاضیان باز و فرآیند ثبت نام آغاز شد که ۱۴۷ هزار نفر در لرستان برای مسکن متقاضی شدند. با توجه به سه شرط اصلی که به صورت هوشمند برای متقاضیان در این سامانه مشخص شده بود در نهایت، ۶۰ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در لرستان حائز شرایط اولیه شده اند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000