تقدیر رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از بانک مسکن

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از اقدامات بانک مسکن در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و پرداخت تسهیلات تکلیفی در حوزه اشتغالزایی در سال ۱۴۰۰ تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در جشن خودکفایی سه هزار مددجوی تحت حمایت استان کردستان که با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه و مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شد، گفت: ایجاد 500 هزار شغل برای مددجویان و اقشار نیازمند به کمیته امداد محول شده است که برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده و 25 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال نیز در فروردین ماه به بانک های عامل ابلاغ شد.
بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های استان در تولید اشتغال، اظهار کرد: سهم استان کردستان در سال جاری 13 هزار شغل است که با رایزنی های انجام گرفته و بررسی وضعیت موجود، قصد داریم با افزایش سهم استان از اعتبارات ابلاغی، آن را به 15 هزار شغل افزایش دهیم.
وی ضمن درخواست از کلیه ارگان‌های دولتی در جهت حمایت از اقشار ضعیف، عنوان کرد: 900 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال مددجویان کردستانی تخصیص داده شده است که در صورت جذب تا پایان آذر ماه، این مبلغ به یک هزار میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 48 درصد از تسهیلات اشتغال در استان به جوانان و رده سنی 20 تا 40 سال پرداخت شد، خاطرنشان کرد: ایجاد طرح‌های شغلی در زمینه‌های مختلف دامپروری، کشاورزی و طرح های دانش بنیان در قالب گروه هایی با تخصص های همگون و مرتبط می تواند سهم مهمی در کاهش بیکاری و فقر و افزایش تولید و اشتغالزایی استان داشته باشد.
بختیاری ضمن تقدیر از بانک‌های عامل پرداخت‌کننده تسهیلات اشتغالزایی، تاکید کرد: اقدامات مطلوب بانک‌ها در تسریع و آسان سازی ارائه تسهیلات، موجب قرار گرفتن بانک‌های عامل استان در رده‌های برتر کشور شده است که امیدواریم تداوم این روند در دستور کار تمامی مدیران بانک‌ها قرار گیرد.
در ادامه، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اهدای لوح تقدیر به امید راست‌بین مدیر شعب استان کردستان از اقدامات بانک مسکن در پرداخت تسهیلات تکلیفی اشغالزایی مددجویان تحت پوشش استان کردستان تقدیر کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000