در حاشیه سفر رییس جمهوری به خراسان شمالی؛

مدیر کل بازرسی نهاد ریاست جمهوری از پاسخگویی بانک مسکن تقدیر کرد

مدیر کل بازرسی نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با عضو هیات عامل بانک مسکن، از پاسخگویی و تعامل این بانک در حل مشکلات مردم تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در حاشیه سفر رییس جمهور به استان خراسان شمالی،مدیر کل بازرسی نهاد ریاست جمهوری الاسلام و المسلمین فولادی مدیر کل بازرسی نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با علی کشاورز عضو هیات عامل بانک مسکن گفت: هدف از حضور مدیران عالی ادارات و نهاد های اجرایی شنیدن مشکلات و مسائل مردم و تسریع در حل این مشکلات است.

مدیر کل بازرسی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: در پاسخگویی به مردم رویکردتان حل مشکلات در اسرع وقت باشد.

در ادامه این گفتگو، مهندس مذنب مدیر کل بازرسی وزارت راه و شهرسازی نیز ضمن ارائه گزارش، از مذاکرات مشترک انجام شده درمیز خدمت بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکلات پروژه های بزرگ طرح نهضت ملی استان به مدیر کل بازرسی نهادریاست جمهوری خبر داد و از همکاری، تعامل و انعطاف مدیر عامل و کارکنان بانک مسکن در حل مشکلات مردم تقدیر کرد.

کشاورز عضو هیات عامل بانک مسکن نیز در این‌‌باره گفت: با تاکید آقای دکتر شایان مدیر عامل بانک مسکن، پاسخگویی سریع و بدونواسطه به منظور تسهیل و حل مشکلات مردم علی الخصوص متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار تمامی عوامل قرار گرفته است و همواره این رویکرد، مد نظر کارکنان بانک مسکن بوده است.

در پایان این گفتگو، مدیر کل بازرسی نهاد ریاست جمهوری با ابراز رضایت از عملکرد بانک مسکن در برگزاری این میز خدمت، ازپاسخگویی و رویکرد مثبت بانک مسکن در حل مشکلات مردم تقدیر کرد.

همچنین کشاورز در گفتگوی جداگانه ای با دکتر قوامی معاون حقوقی وزیر اقتصاد و دارائی در محل میزخدمت بانک مسکن در توضیح و تشریح اقدامات صورت گرفته در این میز خدمت و حل مشکلات مردم گفت:در جهت پاسخگویی به مردم وحل مشکلات آنان، با حضور و هماهنگی مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی در جلسات جداگانه ای با نمایندگان پروژه های بزرگ طرح نهضت ملی مسکن به این موضوعات پرداختیم که حل مشکل پروژه آرشام بزرگترین طرح نهضت ملی مسکن استان با 1،120 واحدمسکونی به منظور انعقاد قرارداد با بانک ظرف یک هفته آینده ، بررسی مشکل پروژه 452 واحدی کاویان سازه آریا و ارسال پیش نویسقرارداد به دفترخانه ، توافق با راه و شهرسازی به منظور احیاء پروژه 144 واحدی تعاونی مسکن کوروش در قالب طرح نهضت ملی، حل مشکل پروژه 284 واحدی تعاونی مسکن لاله سپاه پاسداران به منظور انعقاد قرارداد مشارکت، حل مشکل پروژه 48 واحدی تعاونیمسکن خبرنگاران، واگذاری و احیای پروژه راکد و 608 واحدی سِت اسفراین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب طرح نهضت ملی و... از جمله مهمترین این اقدامات بوده است.

کشاورز ادامه داد: پروژه آرشام بجنورد با 62 بلوک و 1،120 واحد مسکونی یکی از پروژه‌های فعال استان است که با بهره گیری ازفناوری نوین در ساخت و ساز یکی از پروژه‌های با اهمیت در زمینه اشتغالزایی چشمگیر در استان است که با تزریق منابع مالی بانک به این پروژه و ایجاد گردش مالی بالا، باعث رونق و شکوفایی تولید در صنایع مرتبط با ساخت و ساز در استان خراسان شمالی خواهدشد.

دکتر قوامی معاون وزیر اقتصاد نیز در این گفتگو از عملکرد بانک مسکن در ارائه راهکار و حل مشکلات مردم در با نگاه تسهیلگرانه ودلسوزانه در میز خدمت استان خراسان شمالی تقدیر کرد.

گفتنی در حاشیه سفر رییس جمهوری، دو میز خدمت بانک مسکن در محل‌های مختلف، ذیل ادارات تابع وزارت راه و شهرسازی و ادارات زیرمجموعه وزارت اموراقتصاد و دارائی تشکیل شد که با حضور سرپرست معاونت مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی، مدیر و معاون مدیریت شعب استان و مسوولین اعتباری این مدیریت، به مسائل و مشکلات مردم در حوزه مسکن رسیدگی شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000