با دستور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد؛

عملیات اجرایی ۱۳۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی در کردستان

همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان کردستان و با دستور وزیر راه و شهرسازی، عملیات اجرایی ۱۳۵۰۰ واحد مسکونی در این استان آغاز شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن_ هیبنا، همزمان با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان و سایر مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در کلنگ زنی پروژه 364 واحدی بنار سنندج ، عملیات اجرایی 13500 واحد نهضت ملی مسکن در استان کردستان آغاز شد.
وزیر راه و شهرسازی در جریان این مراسم گفت: استان کردستان در حوزه‌های مختلف به نسبت استانی کم برخوردار است و با توجه به مشکل تامین زمین در این استان به زمان بیشتری جهت پالایش متقاضیان نهضت ملی مسکن نیاز است که باید تمام دستگاه‌های اجرایی در استان برای رفع نواقص موجود و تامین زمین مورد نیاز طرح، تلاش بیشتری کنند.
وی در ادامه افزود: با توجه به سهمیه 87 هزار واحدی استان کردستان در طرح نهضت ملی مسکن باید با حضور مدیران ارشد استان به ویژه استاندار، عمده مشکلات طرح نهضت ملی به طور ویژه بررسی و تامین در کمیته ویژه‌ای در استان با جدیّت پیگیری شود.
لازم به ذکر است، همزمان با کلنگ زنی پروژه بنار توسط وزیر، عملیات اجرایی پروژه‌های دیگری از جمله 1197 سقز و 1243 واحدی کامیاران نیز آغاز شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000