۵۰ دستگاه کولر توسط بانک مسکن به مناطق زلزله زده سایه خوش ارسال شد

مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان از ارسال ۵۰ دستگاه کولر پنجره‌ای هدیه کارکنان و مشتریان این بانک به منطقه زلزله‌زده روستای سایه خوش بندر لنگه استان هرمزگان خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ علی کمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بانک مسکن در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود، تعداد 50 دستگاه کولر پنجره ای به مردم زلزله زده سایه خوش اهدا کرد.
وی ادامه داد: اقدامات دیگری نیز برای کمک رسانی از سوی بانک مسکن به حادثه دیدگان زلزله سایه خوش بندر لنگه در حال پیگیری و اجراست که بزودی اعلام خواهد شد.
مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان توضیح داد: در زمان حاضر یکی از نیازهای اصلی مناطق زلزله‌زده به دلیل شرایط آب و هوایی، وسایل سرمایشی از جمله کولر است که به همین منظور کارکنان و مشتریان مدیریت شعب بانک مسکن استان هرمزگان در اقدامی جهادی و با جمع‌آوری کمک‌های مومنانه اقدام به خرید 50 دستگاه کولر و ارسال آن به مناطق زلزله زده غرب استان کردند.
کمالی اضافه کرد: بانک مسکن یکی از نهادهایی است که همواره در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی پیشقدم بوده و با تاسیس صندوق خیریه علی بن ابیطالب علیه السلام و جمع‌آوری کمک‌های همکاران و مشتریان این بانک در کارهای خیر همواره پیش قدم بوده و مشارکت داشته است.
به گزارش ایرنا، این محموله با همکاری جمعیت هلال احمر و گمرکات شهرستان قشم از بندر لافت ترخیص و به منطقه زلزله زده روستای سایه خوش بخش مهران شهرستان بندرلنگه ارسال شد.
بامداد شنبه گذشته - یازده تیر 1401 - دو زلزله بزرگ به قدرت 6.1 و 6.3 ریشتر منطقه غرب هرمزگان در بندر خمیر و بندر لنگه این استان را لرزاند که در این حادثه 111 نفر مصدوم و پنج نفر فوت شدند.
براثر این زمین لرزه ها که چندین پس لرزه بزرگ نیز به دنبال داشته، شماری از واحدهای مسکونی به طور کلی تخریب شدند.
با گذشت هشت روز از زمین لرزه 6.1 و 6.3 دهم ریشتری در غرب هرمزگان و پس لرزه های پی در پی در این مناطق فعالیت امداد رسانی و سیل کمک های مردمی و دیگر دستگاه ها و ارگان های مختلف به منطقه زلزله زده سایه خوش و روستاهای اطراف آن واقع در غرب استان همچنان ادامه دارد.
اسکان موقت زلزله زدگان، آواربرداری با تجهیزات، توزیع مواد غذایی، پخت و توزیع غذای گرم، کمک رسانی به مردم زلزله زده، اهدای کانکس و لوازم سرمایشی، برپایی بیمارستان صحرایی و نصب چادرها و نظایر آن تاکنون در مناطق سیل زده غرب هرمزگان به ویژه روستای سایه خوش صورت گرفته است.
فعالیت امدادرسانی و عملیات مردم یاری به زلزله زدگان استان هرمزگان توسط نیروهای امدادی و داوطلبان مردمی به صورت شبانه روزی ادامه دارد و مناطق زلزله زده به صحنه خدمت تبدیل شده است.
هچنین نیروهای جهادی بسیج و سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر دستگاه ها و ارگان های دولتی و مردمی از ساعت های اولیه وقوع زلزله در مناطق آسیب دیده حضور یافته و همچنان درحال خدمت رسانی به مردم آسیب دیده هستند.

کولر 51710807/9/2022 5:51:44 PMhttp://hibna.ir/media//Image/2022/07/202207104052707067_Thum.jpg
کولر
کولر 56310007/9/2022 5:49:44 PMhttp://hibna.ir/media//Image/2022/07/202207102420071760_Thum.jpg



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000