نقش مهم بنیاد و بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: طرح نهضت ملی از بزرگترین پروژه های دولت در رفع تبعیض و ایجاد رفاه اجتماعی است که بانک مسکن و بنیاد باید همکاری لازم برای تسریع اجرای آن را داشته باشند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ امید راست بین مدیر شعب کردستان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سعید رسولی به سمت مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، گفت: با توان و انگیزه ای که از شما سراغ داریم قطعاً در آینده نزدیک شاهد تحولات و اقدامات سازنده ای در حوزه تامین مسکن محرومان و ارتقای جایگاه اجتماعی بنیاد مسکن، خواهیم بود.
راست بین ضمن بیان محدودیت‌ها و موانع پیش روی حوزه مسکن و ساختمان، اظهار کرد: تعامل و همسویی بانک و بنیاد مسکن از سالیان قبل وجود داشته و امیدواریم با توجه به در پیش بودن طرح بزرگ نهضت ملی مسکن، افزایش سطح تعاملات و برگزاری نشست‌های مشترک فصلی در راستای تسریع پرداخت تسهیلات به متقاضیان، در دستور کار مدیران قرار گیرد.
در این دیدار، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان نیز با اشاره به سابقه درخشان بانک مسکن در خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه، تاکید کرد: همسویی رسالت و فعالیت های بنیاد مسکن و بانک مسکن در این سالها سبب اجرای پروژه های مهم محرومیت زدایی در استان شده است و ما هم تلاش داریم در سال جاری ضمن تخصیص بهینه منابع در اختیار، نظارت لازم را در توزیع عادلانه اعتبارات انجام دهیم.
رسولی در ادامه افزود: طرح نهضت ملی مسکن یکی از بزرگترین و مهم ترین پروژه های دولت در رفع تبعیض و ایجاد رفاه اجتماعی است که در این راستا لازم است ضمن توسعه همکاری های فیمابین، تمهیدات لازم در خصوص تسریع در انجام مراحل اجرایی صورت گیرد.
لازم به ذکر است در این دیدار، راهکارهای افزایش مراودات و تبادلات مالی و بانکی و تشریح خدمات و تسهیلات بانک مسکن و تشکیل کارگروه مشترک کارشناسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000