مدیرشعب بانک مسکن در گفتگو با صدا وسیمای مرکز استان گزارش داد؛

جزییات روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان

مدیرشعب استان زنجان در گفتگو با با برنامه زنده بعد از خبر صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص نحوه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان گزارش داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، مهدی جمالوندی مدیر شعب این استان در گفتگوی زنده تلفنی ویژه برنامه بعد ازخبر ساعت 23 صدا وسیمای مرکز زنجان، به سوالات مطروحه از سوی مردم و مجری این برنامه پاسخ داد.

جمالوندی ضمن تشریح روند اجرای عملیات طرح نهضت ملی مسکن در راستای سیاست های دولت، در توضیح عملکرد بانک مسکن و نحوه خدمت‌رسانی این بانک به آحاد مردم استان عنوان کرد:با توجه به تکلیف دولت محترم به 27 بانک و موسسه مالی و اعتباری و ابلاغ دستورالعمل اجرای طرح نهضت ملی، تخصیص حدود 20درصد از تسهیلات پرداختی در بخش مسکن لحاظ شده است که با توجه به تخصصی بودن بانک مسکن در این زمینه، سهم این بانک فراتر از تکلیف ابلاغی است.

مدیر بانک مسکن استان زنجان افزود: از آنجا که این بانک جزو بانک‌های پیشتاز در اجرای سیاست‌های دولت به وی‍‍‍ژه در طرح نهضت ملی بوده و انعقاد اولین قرارداد این طرح را در دیماه سال گذشته در بانک مسکن استان شاهد بودیم، تا کنون تعداد 8 هزار و156 واحد به مبلغ 28هزار میلیارد ریال عقد قرارداد شده است.

وی افزود: در طی روزهای آینده نیز این تعداد، به 9 هزار و 256 واحد عقد قرارداد و مبلغ 32 هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

مدیرشعب استان گفت: از سایر بانک‌های عامل در این طرح دعوت کرد تا با نقش آفرینی بیشتر در کنار بانک مسکن، موجبات اجرای موفقیت آمیز طرح نهضت ملی را در راستای رفع دغدغه های مردم در حوزه مسکن میسر سازند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000