امام جمعه استان عنوان کرد:

عملکرد مطلوب بانک مسکن در میان بانک‌های زنجان

امام جمعه زنجان با اشاره به اعلام نهادهای حمایتی گفت: مشتری‌مداری، پرداخت تسهیلات و ارایه خدمات بانک مسکن در سطح استان در مقایسه با سایر بانک‌ها بسیار مناسب و مطلوب گزارش شده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش روابط عمومی مدیریت زنجان، مهدی جمالوندی مدیر شعب بانک مسکن این استان به همراه معاون مدیر شعب، رییس حوزه حراست و فرمانده پایگاه بسیج شهدای بانک با آیت‌‌ا... علی‌خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان دیدار وگفتگو کردند.
در این دیدار، آیت‌ا... خاتمی با ابراز خشنودی از عملکرد موثر بانک مسکن در طرح نهضت ملی در استان گفت: امید است با اتکال به الطاف پروردگار یکتا و همت والای مجموعه کارکنان بانک مسکن، توفیق خدمت‌رسانی به آحاد مردم زنجان علی‌الخصوص قشر مستضعف و آسیب‌پذیر در این زمینه حاصل شود.
امام جمعه زنجان با تاکید بر اهمیت برخورد مناسب و تعامل سازنده با مشتریان بانک‌ها افزود: بنابر اعلام نهادهای حمایتی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی استان، عملکرد بانک مسکن در خصوص نحوه مشتری‌مداری، رضایت ارباب رجوع و پرداخت تسهیلات و ارایه انواع خدمات بانکی در سطح استان در مقایسه با سایر بانک‌ها بسیار مناسب و مطلوب گزارش شده است.
وی افزود: بانک مسکن با درخشش در اجرای بهینه طرح نهضت ملی، رسالت مقدس خدمت‌رسانی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی را به نیکی محقق ساخته و با حرکت جهادی در مسیر رشد و توسعه استان علاوه بر اجر اخروی، دعای خیر محرومان را نیز به دنبال خود خواهد داشت.

جمالوندی مدیرشعب بانک مسکن استان در این نشست، با ارایه گزارش کاملی از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان گفت: بانک مسکن با نظارت و دقت نظر کامل در نحوه اجرای این طرح تلاش دارد نقش و رسالت خود را در خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه ایفا کند.
جمالوندی ضمن اشاره به تولید سالانه 16 هزار واحد مسکونی سهم استان از طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: تاکنون کل قراردادهایی که از سوی متولیان پروژه طرح نهضت ملی معرفی و ثبت شده، 15 هزار و 535 واحد بوده که از این تعداد 7 هزار و 143 واحد به مرحله انعقاد قرارداد رسیده و مابقی نیز در دست اقدام است.
وی افزود: مبلغ انعقاد قرارداد توسط بانک مسکن 24 هزار و 518 میلیارد ریال است که از بدو شروع پروژه‌ها تاکنون بیش از 6 هزار و 200 میلیارد ریال در وجه سازندگان و پیمانکاران پرداخت شده است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000