آغاز ساخت ۳۱۹۸۰ واحد نهضت ملی و نخستین مسکن کارگری کشور در یزد

آیین ساخت ۳۱ هزار و ۹۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در یزد و نخستین مسکن کارگری کشور طی تماس ویدئو کنفرانسی با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، آیین آغاز عملیات اجرایی بیش از 31 هزار و 980 واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد با دستور وزیر راه و شهرسازی و با حضور استاندار، فرمانداران، اعضای شورای مسکن و کارگزاران و مدیرشعب بانک مسکن استان یزد به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

محمد غفوریان مدیرشعب بانک مسکن یزد در این خصوص گفت: واحدهای طرح نهضت ملی در 20 شهر استان یزد شامل تمامی شهرهایی که در فاز 6 ثبت نامی این طرح ثبت نام کرده‌اند، احداث خواهد شد.

وی با اشاره به سهم 53984 واحدی استان یزد در برنامه 4 ساله طرح نهضت ملی گفت: با احتساب 31980 واحد که عملیات اجرایی آن آغاز شده است؛ بالغ بر 38500 واحد در استان در حال اجرا خواهد بود.

غفوریان گفت: برای نخستین بار در کشور، مسکن کارگری در قالب طرح نهضت ملی مسکن به تعداد 2500 واحد در استان احداث خواهد شد.

مدیر شعب بانک در استان ادامه داد: علاوه بر این تعداد، یک هزار واحد مسکن روستایی، 200 واحد مسکن محرومان و 980 واحد ویلایی و 11000 واحد مابقی به صورت آپارتمانی در تمامی شهرهای استان در قالب طرح نهضت ملی احداث می‌شود.

غفوریان گفت: آورده اولیه متقاضیان برای طرح نهضت ملی مسکن 40 میلیون تومان است و مابقی طی مراحل احداث پروژه و باتوجه به هزینه تمام شده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: با دستور وزیر راه و شهرسازی و مساعدت بانک مسکن، 30 درصد از مبلغ تسهیلات بانکی به صورت پیش پرداخت برای شروع مراحل آماده‌سازی زمین پرداخت خواهد شد؛ بنابراین متقاضیان برای آماده سازی زمین پرداختی نخواهند داشت.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000